firewall xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterbento

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2001
hoi,

Ik kan mijn firewall van xp niet aan of uitzetten.
Als ik via configuratie-scherm op firewall klik dan zie je in dat schermpje dat alles lichtgrijs is (dus ik kan niks veranderen) en er staat boven in de bauwe balk dat de toepassingen door groepsbeleid zijn ingesteld.

Hoe kan ik dat veranderen, zodat ik firewall zelf weer aan of uit kan zetten???

Ben je nu ingelogd op een account met beperkte rechten of een beheerders account?

Geplaatst door masterbento
hoi,

Ik kan mijn firewall van xp niet aan of uitzetten.
Als ik via configuratie-scherm op firewall klik dan zie je in dat schermpje dat alles lichtgrijs is (dus ik kan niks veranderen) en er staat boven in de bauwe balk dat de toepassingen door groepsbeleid zijn ingesteld.

Hoe kan ik dat veranderen, zodat ik firewall zelf weer aan of uit kan zetten???

Hier gaan we dus. In je vorige topic meld je dat je de PC niet in "Stand By" kan zetten.

Doe eens wat killermenace zegt. Anders start op in veilige modus en klik op Administrator. dan kan je ook een en ander instellen.

ik ben ff bezig geweest in veilige modus maar kon niks veranderen in de firewall, deze kon niet opstarten.

Ik ga nu eerst ff slapie doen en kom er vanavond weer op terug.

Bedankt alvast.

hoi ik kreeg zoveel problemen vandaag met de computer, kon ook het internet niet meer op en kreeg met moeite windows opgestart.
Dus ik heb maar een formatje gedaan en alles er opnieuw weer opgezet en nu werkt alles weer prima.
(tot nu toe)
Bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan