firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey90

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
22
beste helpers,

ik wilde vragen welke firewall het beste is om hackers te voorkomen het is een paar keer voor gekomen bij me buurman dus ik maak me een beetje zorgen. ik wil niet hebben dat ze dalijk ook mij hebben gehackt.:confused:

met vriendelijk groet,
jeff
 
Beste jeffrey90,
er bestaat geen firewall die hackers tegenhoudt je zou al de internetkabel uit je pc moeten trekken en je pc in een brandkast plaatsen maar dan moet je je huis wel extra beveiligen zodat je inbrekers buiten de deur houdt die je brandkast willen kraken.
Wat ik wil zeggen is dat er geen eenduidige 100% waterdichte oplossing is maar je kunt wel zelf een hoop ellende voorkomen door niet overal klakkeloos op OK te drukken of op aanbiedingen ingaan die te mooi zijn om waar te zijn en bedenk "Gratis" is niet altijd gratis, ja virussen e.d. die krijg je gratis.
Wil je een goede "echt gratis" firewall dan raad ik je de Comodo Firewall aan ik heb 'm zelf ook en ben er dik tevreden over. Als je hem installeert zorg dan wel dat je de ingeboiuwde Windows Firewall uitschakelt, want 2 firewalls tegelijk dat werkt niet.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
2 firewalls werken niet????? gezeur ik zit achter 3 firewalls en alles werkt pefect en snel
en ik heb een router met firewall ,windows firewall en zone alarm de free versie :shocked:
 
2 firewalls werken niet????? gezeur ik zit achter 3 firewalls en alles werkt pefect en snel
en ik heb een router met firewall ,windows firewall en zone alarm de free versie :shocked:
Ik bedoelde 2 firewalls op hetzelfde OS,op de router heb ik ook een firewall en 2 op de pc waarvan Windows Firewall is uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan