Firewalle en antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Ik heb eventjes een vraagje mbt de firewalle en antivirus.
Ik heb op dit moment de firewalle antivirus van norton. Ben hier zeer tevreden overgeweest qua beveiliging enz. Alleen het enige wat ik erg vervelend vond was dat het erg veel geheugen continu in beslag nam! Ik ben op dit moment me pc opnieuw aan t installe en wil is wel wat anders proberen. Wat iig net zo goed is als norton alleen stuk minder geheugen in beslag neemt, iemand goede tips voor mij?
alvast bedankt:thumb:

okk en ik hoorde iets over nod32 dat dat ook 1 van de beste zou zijn ???

Wat de beste is kom je nooit uit. Daar zijn vele topics aan gewijd op Helpmij. Is ook een persoonlijke voorkeur. Nod is niet gratis, daar moet je ook aan denken.
In mijn link staat ook dit hè

Alle onderstaande gratis virusscanners voldoen aan de ICSA Labs certificering en hebben in de laatste test van Virus Bulletin 100% gehaald.

Zijn dus bijzonder betrouwbaar.

Geplaatst door joenuh
en ik hoorde iets over nod32 dat dat ook 1 van de beste zou zijn
Nod32 is de nieuwste hype. :)
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er iets mis zou zijn met Nod32, maar als ik de berichten hier en daar lees, zijn alle andere virusscanners ineens prutswerk vergeleken met het geweldige, nieuwe Nod32, wat natuurlijk onzin is.
Geplaatst door Raymond Bos
In mijn link staat ook dit
Alle onderstaande gratis virusscanners voldoen aan de ICSA Labs certificering en hebben in de laatste test van Virus Bulletin 100% gehaald.
Zijn dus bijzonder betrouwbaar.
Ik denk dat je behoorlijk wat moeite moet doen om een echt slechte virusscanner te vinden.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door joenuh
Alleen het enige wat ik erg vervelend vond was dat het erg veel geheugen continu in beslag nam!
Ik denk dat je systeemvermogen bedoelt. :)
Misschien zijn AVG en ZoneAlarm dan iets voor je.
Die gebruiken samen nog geen 2% - klik.

Guus.

Avast gebruikt bij mij ongeveer 17 MB......
Is ongeveer 3% van 512 MB.

Geplaatst door Guus abc
Nod32 is de nieuwste hype. :)
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er iets mis zou zijn met Nod32, maar als ik de berichten hier en daar lees, zijn alle andere virusscanners ineens prutswerk vergeleken met het geweldige, nieuwe Nod32, wat natuurlijk onzin is.Ik denk dat je behoorlijk wat moeite moet doen om een echt slechte virusscanner te vinden.

Guus.

Tuurlijk zijn er iets mindere antivirussen Guus... kijk eenshier. Dit leverd gelijk andere rommel mee volgens Ad-Aware, en 't zuigt (sorry :p ) behoorlijk...:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan