Firewalled

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim1960

Meubilair
Lid geworden
25 dec 2001
Bij e-donkey krijg ik de melding firewalled. Het schijnt dat je hierdoor geen verbinding hebt met andere firewalled users. Hoe kan ik NIS 2003 zo instellen dat hij de gebruikte poort vrijgeeft. Het programma e-donkey zelf heeft al toegang.

Ik weet niet wat NIS 2003 is.
Maar ik heb met behulp van de aanwijzingen van -in mijn geval- Overnet een open verbinding. Het staat precies aangegeven op de website hoe dat moet.

NIS is Norton Internet Security, Firewall en anti virus.

Ik heb ook al zitten zoeken op edonkey.com. Ik kan het niet vinden. Heb je misschien een andere link?

Zal even zoeken, maar het uitschakelen van de firewall betreft wel de Windows firewall. Maakt dit verschil uit?

Wim heb je in NIS gekeken bij de regels voor programma's?

Ga in NIS naar Personal firewall>configure>program control zoek hier het Edonkey icoontje en kijk of deze op "permit all" staat.

Ik werk zelf niet meer met Edonkey(gaat me te langzaam.:p), maar werk met DC++.
Ik heb ook NIS2003 en heb geen last van de firewall.
Normaal zou je met DC++ op "Passive" moeten staan als je achter een firewall zit en kan je niet downloaden van mensen die ook op "Passive"staan.
Ik ben op DC++ dus gewoon "Active"en kan van iedereen downloaden.
Dit is eigenlijk hetzelfde wat er bij Edonkey gebeurt, als je achter een firewall zit.

Het rare is dat alle exe en dll bestanden in de map edonkey in programfiles toegena hebben in NIS en toch geeft hij firewalled aan.

Ik heb nog wat zitten rommelen in de instellingen van mijn ADSL verbinding, firewall beveiliging weer aan en opnieuw uit. Nu geeft edomnkey "Open" aan. Ik heb hoop dat het nu goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan