Firewalll en virus scanner van/via Mircosoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Withaar

Verenigingslid
Lid geworden
8 apr 2001
Microsoft en CA bieden het gratis aan ..

Microsoft biedt nu in combincatie met Computer Associates een kleinde gids (engels) aan (met software) voor een firewall en antivirus software op jouw thuis PC.

De eerste 12 maanden is gratis.

Meer info op [url]http://www.microsoft.com/security/protect/[/URL]

Tot zo ver een mooie reclame van microsoft, mijn vraag is heeft iemand hier ervaringen mee opgedaan?
- Firewall van microsoft (XP)
- Gratis antivirus programma van C.A.

Zo ja, is dit wat of kun je maar beter bij Zone Alarm en Norton (en co's) blijven?

N.b. Microsoft lijkt beveiliging nu echt serieus te nemen, met het afscheid van ondersteuning van Windows 98 schijnt er een gratis CD te komen met alle (beveilings) updates voor al die gebruikers die nog gebruik maken van 98, dus zelfs met terug werkende kracht...

Laatst bewerkt:
Ik gebruik die nadat ik Bitdefender Pro had gekocht die mijn pc alsmaar deed crashen en ik geen zin had om nog eens te betalen voor andere software.
De virusscanner heeft real time protection en de firewall is dezelfde als die van ZoneAlarm.
Virus scanner heeft er toch al een paar virussen tegengehouden, wat je toch verwacht.
Het is gratis, het werkt en het is een jaar geldig.
Er is wel iets heel raar, als ik een update van de Dat files wil doen, moet ik de firewall effkes uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan