Firewire aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

illie76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Normaal sluit ik mijn video camera aan op de firewire aansluiting en dan in Vista Windows movie maker video's importeren via video camera en voilla....

Nu niet dus :mad:
Bij apparaat beheer wordt aangegeven dat firewire aansluiting goed werkt maar er wordt geen apparaat herkend als ik de video camera aansluit :confused:
Moviemaker geeft de melding er kan door video importeren geen compatibel apparaat worden gevonden Controleer of het digitale video apparaat juist is aangesloten en of het is ingeschakeld. Tja qua aansluiting kan er weinig mis gaan is 1 stekkertje en aan staat het apparaat ook.

Stuurprogramma's bijwerken lukt niet er zijn geen nieuwe updates. Ook al een keer apparaat installatie ongedaan gemaakt en computer opnieuw opgestart zodat apparaat opnieuw geinstalleerd is maar ook dit mag niet baten.
Computer geeft ook aan dat apparaat goed werkt helaas heb ik geen ander apparaat via firewire om te testen of het aan de camera ligt en ook geen andere kabel die ik uit zou kunnen proberen (kan me haast niet voorstellen dat het aan de kabel ligt is ongeveer twee maanden oude en gebruik hem nu voor de tweede keer)

Ongeveer twee weken geleden is computern gecrasht en toen alles opnieuw geinstalleerd sindsdien heb ik geen video's meer geimporteerd dus miss daar wat mee te maken ?

Hopelijk heeft iemand anders nog een idee, ik ben onderhand in staat om camera door het raam naar buiten te gooien:mad:

Alvast bedankt !

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn vraag. Graag voor je probleem een nieuwe vraag openen. Daarnaast is het topic uit 2008 dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan