firewire convertor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxpower

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2003
Ik heb dus een externde dvd brander gekocht. Ik wou hem dus aansluiten op mijn pc of de firewire maar de bijgeleverde kabel paste niet op mijn pc. Er zit aan 1 kant een dike plug die gaat in de brander en aan de andere kant zit een hele kleine plug die hoort in mijn pc.

Maar in mijn pc zit voor de firewire ingang ook zo een brede ingang. Mijn vraag is nu of er een soort van firewire convertors te koop zijn waarmee je die kleine stekker in zo een grote kan pluggen.

Ik had wel iets gevonden op internet (zie plaatje) maar dan moet ik precies het omgekeerde hebben dus van klein naar groot.

ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

groet,
foxpower

Bijlagen

• firewire.gif
    firewire.gif
    9 KB · Weergaven: 20
Hoi,

Plaatje geeft aan van groot naar klein volgens mij, maar er zijn ook wel kabeltjes te krijgen van 1,5 meter of zo.
Die klein naar klein hebben of groot naar groot. Denk dat elke electronica zaak of een beetje goede pc winkel dezen wel hebben... anders de tv verkoper misschien nog wel...

Groetjes, Anne

Er zijn wel kabeltjes te verkrijgen maar die zijn verschrikkelijk duur. Voor een kabel die ik in de winkel had gezien moest ik € 14 :8-0: betalen.

Ik dacht misschien is er ergens zo een adapter en ben ik goedkoper uit :D

Ik heb dus een plaatje op internet gevonden wat ik moet hebben.

Maar verkopen ze deze in de standaard computer winkels of moet je daarvoor naar een electronicazaak ofzo?

Met vriendelijke groet,
Foxpower.

Bijlagen

• adapter.jpg
    adapter.jpg
    2,2 KB · Weergaven: 18
Hoi,

Misschien dat ze hem in een computer winkel ook hebben, maar meestal een electronica zaak heeft deze zekers dan wel...

Groetjes, Anne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan