Firewire Expresscard 54

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reine19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
3
Hoi allemaal!

Ik heb sinds kort een Toshiba L300D-21M, en hier zou ik graag een Firewire aansluiting in zetten. Na wat gezoek ben ik erachter gekomen dat er een Expresscard 54 sleuf inzit (geprobeerd met een 'gewone' PCMCIA-kaart, maar deze stak een stuk uit en werd niet geinstalleerd, er gebeurde niets). Het is wel een 54mm-poort, geen 34mm.

Nu is het probleem dat ik bij de computerwinkels alleen de expresscard 34 kan bestellen (bijv. MyCom of Alternate). Weet iemand waar ik een expresscard 54 met firewire aansluiting kan bestellen? Ik vond wel deze: SIIG 2-ports FireWire 800 Card Adapter, maar die kan ik alleen in Amerika bestellen, via www.buy.com.

Alvast bedankt voor de reacties!
groetjes Reine
 
Een expresscard 34 is ook te gebruiken is in een expresscard 54 slot, of heb je een reden om uitsluitende expresscard 54 te willen gebruiken (bijv. het opvullen van het hele slot, waar je bij een expresscard 34 alleen een deel gebruikt).
Zie voor 'bewijs' o.a. deze website:
ExpressCard/34 modules fit in both ExpressCard/34 and ExpressCard/54 slots.

Met een beetje mazzel leveren ze bij die expresscard 34 een soort 'upvulplastic', zodat het het hele slot wordt opgevuld.

Tijs.
 
Ah, dat wist ik niet, dat het zo ook kon! Dan bestel/koop ik gewoon een Expresscard 34, dan probeer ik eerst dat uit :)

Bedankt voor de snelle reactie!
groetjes Reine
 
Graag gedaan. Moet helemaal goed komen.

Tijs.
 
Ik heb gisteravond meteen een Epxresscard 34 gehaald, en het werkt perfect! :)

Nogmaals bedankt voor je antwoord,
groetjes Reine
 
Bedankt voor de terugmelding en fijn dat alles werkt zoals bedoeld! :)

Nu je vraag is opgelost: Graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan