Firewire in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nu alle 2 de via drivers al geprobeerd helaas zonder resultaat, ik heb op internet gelezen dat er meer mensen met een Dell pc problemen hebben met windows 7 en firewire pci kaarten.

Ik zou het echt niet weten

kan nog 1 ding bedenken en dat is de je op de camera de "av out mode" moet selecteren

Ik heb net gekeken die mogelijkheid zit niet op de camera. Volgens sony zou hij moeten werken wanneer hij op play/edit staat en dat staat hij

Nee dat verschijnt niet, ik hoor ook niet aan windows dat deze gevonden word. Daarbij er staat DV out bij

domme vraag misschien maar staat autodetect wel aan config/automatisch afspelen - vink bij digitaalvideoapparaat

Ik weet niet precies wat je bedoeld. maar als je bedoeld dat wanneer ik een apparaat aanlsuit via usb of een cd, of een geheugenkaartje ik een popup krijg met de vraag wat ik wil doen, bij eerdergenoemd wel bij firewire niet

Hallo Marcel,
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben nu als 2 dagen bezig om mijn SONY camera via fire-wire aan te sluiten op mijn W7 PC, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik hoop dat er oplossingen komen.
Groet,
Martin

Hallo,
Ik zie wel (oude versie) staan. Is dat hetzelfde als legacy?
Groet,
Martin

Ik had de stappen zoals je via de link had doorgegeven al een keer uit gevoerd. Toen zonder resultaat. Nu nog een keer uit gevoerd weer zonder resultaat.
zoals je hieronder ziet heb ik een Dell computer

Dell Dimension E521 geupgraded met windows 7 Ultimate x64

op de pagina welke je linkte staat het volgende geschreven.

Most people report this problem with Dell computer, but it does happen with other brands, even brand new computers.

Dus waarschiijnlijk ligt het aan me pc.

Hallo Marcel,
Het is me nog steeds niet gelukt. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Ik hou je ook op de hoogte.
Mocht jij iets wijzer worden, dan hoor ik het graag.
Groet,
Martin

Uteraard hou ik je op de hoogte

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Marcel,
Ik heb maar weer een nieuw item met dezelfde vraag geopend, maar weet jij al iets?
Ik heb al meerdere kabels geprobeerd en ook heb ik de fire-wire kaart in mijn Windows XP PC gezet, maar de camera wordt niet herkend.
Zou er een speciale driver zijn?
Groet,
Martin

Het punt is, dat de beide computers de camera niet herkent, zowel XP als W7 niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan