firewire kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
ik heb een firewire kaart in mijn computer geplaatst en (dacht ik) op de juiste manier geinstalleerd, maar nu staat er bij apparaatbeheer bij de firewire kaart een uitroepteken en als ik het aanklik staat er dit:
'Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)'

mijn camera heeft wel 2 keer de beelden naar de computer kunnen overzetten, dus ik dacht dat het misschien niet aan de kaart lag, maar aan de computer of camera, maar als ik de camera aansluit knippert er wel rechtsonder in beeld 'DV in'.
weet iemand wat er mis is?

je moet uit zoeken wat voor firewire kaart het is en drivers er voor installeren of zoeken

het is een firewire desktop kit van sitecom, er stond in de handleiding dat ik van microsoft.com/directx wat moest downloaden, heb ik gedaan en verder stond er dat je een cdtje met een kopie van windows moest plaatsen, maar zo'n cdtje heb ik nooit gehad...

bij site com hebben ze enkel driver voor ME volgens mij ,maar kijk jij zelf eens ????
http://www.sitecom.nl/
En als er cdtje bij hoort te zitten,en je hebt het niet ,direct terug gaan naar de winkel.
En ja je zal ook de cd van windows nodig hebben voor eventuele drivers

Laatst bewerkt:
er is inderdaad alleen driver voor ME beschikbaar, op t pakketje staat echter dat t wel geschikt is voor windows XP.
ik dnek dat ik die driver dus al heb gedownload van windows.com/directx
maar dan is waarschijnlijk t probleem dat ik niet een cdtje heb van windows, die had je namelijk niet nodig om windows op de computer te installeren....
t is niet zo dat er een cdtje mist bij de desktop kit maar bij mijn computer, maar ik kan hopelijk wel van iemand aan zo'n cdtje komen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan