Firewire PC card

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siobhian

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een Sony DCR-HC47E camera, om daarme filmpjes op de laptop te krijgen heb ik een firewire aansluiting nodig, aangezien ik die niet had heb ik een Firewire PC card gekocht.
Het is een 34 bit en zodra ik hem in mijn laptop wordt het stuurprogramma geinstaleerd, als ik hem aansluit met mijn camera zegt de camera dat hij aangesloten is via Ilink, maar ik kan het nergens op mijn laptop terug vinden.
Via Systeembeheer staat de firewire er wel tussen maar kan nergens op de computer nou mijn camera vinden.
Iemand enig idee hoe?

Siobhian
 
Hee de zelfde vraag als op het videomontageforum! :D

Mischien had je het al gelezen maar volgens mij moet je het beeld capturen van de camera af met bijvoorbeeld sony vegas/premiere.
 
haha klopt, ben er nu zo lang mee bezig dat ik het op meerdere fora heb gezet in de hoop snel een antwoord te krijgen.
Had het idd gelezen en geprobeert maar beide windows movie maker en sony vegas geven aan dat er geen camera is, terwijl de camera aangeeft wel gelinked te zijn.
Volgens mij laptop werkt het stuurprogramma van mijn firewire goed, maar ergens gaat het blijkbaar mis want het lukt niet XD
 
Vervelend dat het steeds niet lukt..

Micshien is je firewire kabel niet goed ofzo..

Mischien als je in het bezit bent(of van iemand kunt lenen) kun je adobe premiere pro eens proberen

Heb je ook nog een andere pc waar je het op kunt testen?
 
Laatst bewerkt:
het is me gelukt door ipv de eerste firewire ingang tegebruiken de 2e te gebruiken!, bedankt voor de hulp!
 
Mooi dat het nu werkt! ik weet hoe vervlend het kan zijn als je ergens dagen mee bezig bent en het wil maar niet lukken..

En ohja die hulp is niet echt van pas gekomen maar toch bedankt dat je ons bedankt...:p

Trouwens nog 1 vraagje puur uit nieuwsgierigheid: Met welke software heb je het beeld nu gecaptured?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan