Firewire poort: welke en hoe??

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoek4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Ik wil de beelden van mijn digicam via een firewirekabel naar mijn pc kunnen versturen. Ik heb allen geen firewirepoort op mijn computer. Welke kan ik het beste kopen, hoe duur is dit en hoe moet ik dit vastmaken op mijn pc?

Alvast bedankt, :thumb:
gr. Anoek

Je kunt een los kaartje kopen en die in je PC stoppen. Elke PC winkel heeft deze wel liggen en goed of slecht is er niet echt. Je steekt het kaartje in een vrij PCI slot en Windows zal deze automatische herkennen.

Voorbeeld van een kaartje 19 euro
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=545719

even een offtopic vraag aan MIKEO,hoe krijg je bij informatiek een url link zo als je die nu hier geeft,ik krijg enkel op adres balk www.informatique.nl te zien in FF en IE

bedankt

even een offtopic vraag aan MIKEO,hoe krijg je bij informatiek een url link zo als je die nu hier geeft,ik krijg enkel op adres balk www.informatique.nl te zien in FF en IE

bedankt

Als je eerst op de site het produkt opzoekt dan krijg je uiteindelijk een lijst te zien met produketen. Achter elk produkt staat een blauwe knop met een I.

Klik er op met de rechtermuisknop en kies voor Snelkoppeling Kopieren

Nu kun je die url plakken en heb je de juiste pagina.;)

Als je eerst op de site het produkt opzoekt dan krijg je uiteindelijk een lijst te zien met produketen. Achter elk produkt staat een blauwe knop met een I.

Klik er op met de rechtermuisknop en kies voor Snelkoppeling Kopieren

Nu kun je die url plakken en heb je de juiste pagina.;)

ok heb het
bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan