firewire probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
hoi, ik heb al heel lang problemen met mijn firewire kaart, hij heeft om precies te zijn maar 1 keer goed gewerkt. ondertussen is mijn computer al een aantal keer opnieuw geinstalleerd, en nu eindelijk accepteerd de computer mijn firewire kaart (er staat dus bij apparaatbeheer geen vraagteken of uitroepteken bij de kaart), ik heb de nieuwste versie van directx geinstalleerd en volgens de gebruikershandleiding moetie t nu doen.
ik sluit mijn camera aan en er gebeurt helemaal niets, ook bij printers en andere hardware is mijn camera niet te vinden en ik kan m niet vanaf daar installeren omdat ik geen cd erbij heb gekregen.... weet iemand wat ik moet doen?

ik heb windows xp en de firewire kaart is van sitecom (op de site staat een driver die niet wil installeren, want: 'the installation for DVconnect 1394 driver is being aborted as a supported windows operating system has not been detected'

bedankt!

Een goede remedie is ook wel eens de kaart van slot veranderen of, indien er geen
andere open slots meer zijn, een paar kaarten onderling verwisselen van slot.

Succes is niet altijd gegarandeerd, maar soms lukt dat toch.

oke ik zal t morgen proberen, ik denk echter niet of dat t is aangezien hij wel in apparaatbeheer staat zonder problemen enzo, maar toch bedankt :D ik vertel morgen of t werkte

had ook ongeveer het zelfde probleem met mijn firewire kaart.
ben er dagen mee bezig geweest en niets hielp.
Een nieuwe opgehaalt voor twee tientjes en alles werkt perfect.

nou het verplaatsen heeft niet geholpen... :(
ik denk dat ik dan ook maar n nieuwe moet kopen, alhoewel mijn computer ook een rotzooi is dus ik ben er niet van overtuigd dat t aan de kaart ligt, ik denk dat t aan mijn computer ligt, ik kijk wel ff of ik mijn kaart in de computer van iemand anders kan doen om te checken ofie werkt, maar bedankt allemaal :D

nou de rotzooi in mijn pc is opgelost, maar het probleem niet... toch maar een nieuwe kopen dan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan