Firma gegevens op USB stick verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Heb een USB stick gekregen van een firma met een voorstelling ( een filmpje )op van hun produkten, er is nog plaats op om gegevens op te bewaren. Doch iedere keer dat ik de stich gebruik start het filmpje eerst op. Ik krijg dit filmpje (+ bijhorende gegevens) niet verwijderd. Kan dit lukken ? of gooi ik de USB in de prullenbak ?

Reeds bedankt voor een antwoordje
Rudi

Nee, formateren lukt ook niet. Als ik in de verkenner, recht klik op de USB stick vind ik deze functie niet terug in het optiemenu.
In de verkenner wordt er op de plaats waaar de USB stich staat het volgende getoond
"BESTANDEN DIE NU OP DE CD STAAN"

Misschien met het progje wat bij step1 staat op de site, usb stick format utility, deze is niet meer bij HP te krijgen, maar hier nog wel.

Bedankt voor het "tooltje", doch ...
als ik de USB stick insteek lijkt het alsof deze bestaat uit 2 delen
het eerste deel laat hij zien als "de bestanden die op deze CD staan" = filmpje
het tweede deel is leeg

Rudi

Klop maar het eerste gedeelde van de stick (waar het fimlpje opstaat) kan ik niet aanspreken.Dit gedeelte ziet hij als een CD

Heb je deze geinstalleerd met een driver, die stick (wat normaal niet hoeft...) Is het een IPOD Shuffle mss? Deze moet je via ITunes benaderen.

Rudi Rombouts zei:
Klop maar het eerste gedeelde van de stick (waar het fimlpje opstaat) kan ik niet aanspreken.Dit gedeelte ziet hij als een CD

Misschien kun je dat gedeelte benaderen met Daemon tools, raar, maar misschien wel waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan