Firmware installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo,

Ik wil firmware installeren van de Sitecom WL-153 MIMO XR (draadloos). Het bestand is een .bin bestand. Hoe krijg ik dit geinstalleerd??? :o

Jan

Jan007,

heb je de handleiding wel gelezen hoe je het moet installeren?
Daar staat het omschreven.

Indien je geen handleiding hebt, ik kijk er nu naar op de site van de fabrikant.

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je in 1 van de configuratie-pagina's van je router verwijzen naar dat bin bestand. Zet het dus op een makkelijk te Vinden locatie op je harde schijf. (C:\temp b.v.)

kan ik niet achterblijven :-)
4.3 Firmware

Firmware-updates zorgen er meestal voor dat bepaalde fouten of problemen worden gecorrigeerd, maar kunnen ook nieuwe toepassingen implementeren. Het verdient aanbeveling de firmware niet bij te werken wanneer u geen problemen ondervindt bij het gebruik van het access point. Raadpleeg de lijst met vaak gestelde vragen (FAQ) en de bijbehorende antwoorden op de website van Sitecom voor meer informatie.

• Download de meest recente firmware-versie van www.sitecom.com en sla deze op een lokale vaste schijf.
• Voer de locatie van het firmware-upgradebestand in of blader naar de betreffende map en klik op 'Upgrade'.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik heb een WL-173 en daar gaat het zo (ik denk weinig verschil met een 153)...

- Ga naar 192.168.0.1 in je browser
- Login (in de handleiding staan je logingegevens)
- Ga naar Toolbox
- Ga naar het tabblad Firmware
- Selecteer het bestand en Update, doe onder het updaten helemaal niks anders op je computer want als er iets mis gaat kun je de router mss afschrijven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan