Firmware Test aankoop PMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

eldec

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
hallo,

Ik heb van iemand een PMP (portable media player) van test aankoop gekregen die deed het tot ik probeerde de firmware te upgraden , ik heb de verkeerde firmware gebruikt en ben zo dom geweest de oude niet te backuppen. Kan iemand die deze Portable Media Player ook heeft MET de originele firmware de volgende bestanden naar mij toesturen; AkResData.bin en Magic.bin* naar mij toesturen via email elie1985@gmail.com

Dank bij voorbaat

Eldec

ik heb het zelfde probleem, alleen start mijn mp3 helemaal niet meer op, ik had wel de goede firmware, maar packard bell had een progje waarmee je kon updaten vroegtie of hij alle data mogt verwijderen, zeg ik nee sluit hij af en kan ik hem niet meer aankrijgen

Geen idee of het de goede is, maar lees dit draadje eens door, misschien heb je er wat aan.

Ten eerste lijkt het me niet handig een privé-emailadres neer te zetten.
Ten tweede, niet gehoord van: "Don't fix it, if it ain't broken" ?
Waarom heb je uberhaupt een firmware-upgrade gedaan?

het is een email adress speciaal aangemaakt om te gebruiken op forums

op die tweede zin ga ik niet in, daar is het nu te laat voor

ik de'ed een firmware update omdat ik dacht dat het mijn probleem zou oplossen, dit was dus niet het geval...

Je typte dat je een probleem had (en nog steeds hebt, maar nu een ander probleem erbij..)
welk was dat ?

Je typte dat je een probleem had (en nog steeds hebt, maar nu een ander probleem erbij..)
welk was dat ?

mijn eerste probleem was dat de ingebouwde nes emulator niet werkte ( ik ben een Nintendo fan)

maar nu heb ik een erger probleem namelijk dat de enkele knoppen niet werken
door de firmware

ik heb wel nog op een blaadje de software code van de firmware gevonden die was 'D08CS_V 1.0' mss dat dit van nut kan zijn

Geen verschil ? Je was / bent toch op zoek naar die bestanden?

[edit]en dan vind je het niet nodig om dat even terug te melden, al was het maar uit beleefdheid naar mensen die je proberen te helpen? [end edit]

Laatst bewerkt:
ja maar naar de originele die er eerst opstonden die er eerst opstonden voor ik de firmware update namelijk versie D08cs_v 1.0 en niet IPOD_V1.0A die er nu op staat

Laatst bewerkt:
Dan lees jij daar wat anders dan dat ik dat doe. De schrijver zegt dat de mogelijkheid bestaat dat sommige dingen niet werken, maar bij degenen die het hebben uitgevoerd lees ik daarover niets meer terug, sterker nog, één van de probleemhouders "eert" de tutorial schrijver als een godheid.

Laatst bewerkt:
Dan lees jij daar wat anders dan dat ik dat doe. De schrijver zegt dat de mogelijkheid bestaat dat sommige dingen niet werken, maar bij degenen die het hebben uitgevoerd lees ik daarover niets meer terug, sterker nog, één van de probleemhouders "eert" de tutorial schrijver als een godheid.

ik bedoel dat er bij mijn PMP 3 knoppen niet werken sinds die upgrade

Ik ben echt het spoor helemaal bijster. Je start je vraag met het zoeken naar 2 bestanden. Die 2 bestanden zijn gevonden en dan................... :confused:

Ik blijf erbij, "Don't fix it, if it ain't broken", ofwel afblijven zolang het werkt ...

je hebt gelijk :o, ik zal hem zo moeten gebruiken. bedankt voor jullie hulp! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan