Firmware update Philips LCD tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Ik heb een lcd tv gekocht. Aan de zijkant zit een usb aansluiting voor het updaten van de firmware.

Die firmware kan ik echter nergens vinden. Op de site van Philips staan alleen drivers voor aansluiting op de pc.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Lijkt mij logisch te veronderstellen dat er op dit moment géén firmware-update voor de tv is. Zeker als het een recent uitgebracht model tv is (laten we zeggen uitgebracht in de laatste 2 jaar) kan dat gemakkelijk het geval zijn. [Je hoopt dat Philips zijn tv's eerst goed test voordat ze op de markt worden gebracht, nietwaar?]

Gewoon een kwestie van elke maand (of 2 maanden) even terugkijken op die pagina of er dan wél een nieuwe firmware is. Bovendien geldt voor een tv hetzelfde als met een pc: Als je zelf geen problemen hebt, installeer dan geen firmware-updates. Pas als de update een probleem verhelpt waar je zelf tegenaan loopt (of die je zelf kunt constateren) danwel de functionaliteit wordt uitgebreid met iets dat je op prijs stelt, dan de update uitvoeren.

Heb je tussendoor problemen met de werking van de tv waarbij je vermoedt dat een firmware-update zou kunnen helpen, dan opnieuw kijken. Indien er dan geen firmware-update is, Philips contacteren. Philips kan dan een firmware-release uitbrengen waarin jouw probleem wordt opgelost. [Zonder feedback van de gebruikers gaat Philips er natuurlijk vanuit dat het apparaat het goed doet.]

Tijs.

Wijze woorden, ik houd ze in t achterhoofd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan