Firmware update, waar vind ik de juiste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenT

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Hoi,

Mijn brander brand veel schijven op 2,4x terwijl ik DVD's wil branden op 8x of 16x. Nu denk ik dat ik dat alleen bereik als ik een firmware update doe. Mijn brander is een Lite-On van het type SOHW 832S, en dan met de extra vermeling VPDD. Ik heb van de Lite-On site een firmware update versie kunnen dowmloaden met de extra vermelding VSOM en die 'pakt' dus niet. Waar haal ik nu de juiste firmware vandaan? Iemand een goede tip?

Groet,

Sven

Denk dat je er niet veel mee op zal schieten. Je bent van je brandprogramma afkankelijk, dvd brander,de snelheid die je schijf aangeeft en de situatie van je pc. Ik heb ook dvd 16 x maar meestal geeft hij lager aan bij Nero.

Bedankt voor jullie reacties.

Op zich werkt de brander prima, alleen met een snelheid van 2,4x. Dan duurt het branden van de fim (relatief) lang. Een lage snelheid heeft zeker het voordeel dat'ie goed brand, maar effe iets meer (sneller) zou wel welkom zijn. Ik denk maar dat ik het maar voor lief moet nemen en de kwaliteit van het branden maar als het belangrijkste te beschouwen.

Groet,

Sven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan