firmware updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

demonical

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Hey ik heb een LG GDR 81 61B en ik moet de firmware blijkbaar updaten, helaas weet ik weinig van computers en vind de update hiervoor niet, en bij een andere site zag ik dat dit zeer risicovol is, dus zou iemand kunnen uitleggen hoe het in zijn werk gaat,

bedankt

Mijn pc is een zelf samengestelde, dus niet van een bepaalde fabrikant wat nu? pasja ik wil updaten omdat als ik bv: de dvd van quake 4 of call of duty 2 insteek, mijn drive vastslaagt en doet alsof er geen dvd inzit, hij heeft het alleen met die dvd's niet met oudere dvd's

Hallo,

ik zit min of meer met hetzelfde probleem:

mijn Pioneer DVD-RW DVR-106D vertoont de laatste tijd kuren.
Nu werd mij een firmware update geadviseerd.
Deze heb ik ook gevonden, het is een zelfinstallerende update.

Helaas krijg ik de melding: "TARGET NOT FOUND".

Wat nu?????

Enig idee misschien???

Alvast bedankt.

Groetjes, Richard.

Een heel klein ideetje misschien, ik heb even wat rondgesnuffeld en wat ik over deze melding o.a. tegenkwam is het volgende:

bij een ander merk, Asus, was er iemand die hetzelfde probleem had. Die heeft ontdekt dat Asus kennelijk verschil in firmaware had en dat verschil bestond uit het feit of de recorder een OEM versie of een retailversie betrof. Hij heeft het probleem weten op te lossen door een ander (versie) firmware te gebruiken.

Bedankt Pasja,

maar nu stelt zich natuurlijk de vraag: welke firmware moet ik dan proberen?
Ik weet niet of het een OEM-versie of een retailversie is.

Misschien is het toch beter om een nieuwe brander te kopen.
De problemen doen zich steeds vaker voor.

Bedankt voor het meeedenken.

Groetjes, Richard.

Ik had je vraag al voorzien............... ;)

Ik zou het echt niet weten. Ik meende je alleen deelgenoot te moeten maken van hetgeen ik gevonden had.
Mogelijk is een mailtje naar Pioneer nog een optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan