firmware upgrade CD-R-RW

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Hoi mijn CD-R-RW (Philips CDD4801) doet al een tijdje raar. Als ik hem een keer opendoe en dan weer dicht dan gaat het lichtje non-stop rood branden (ook zonder iets erin te stoppen) en als ik hem dan weer open wil maken loopt het hele systeem vast. Ik wil nu dus als laatste poging de FIRMWARE upgraden, heb nu C2.1 en wil hier 2.5 van maken.
Probleem is dat ik de flashtool open en dan cvt bestand moet selecteren maar dat lukt niet. Hij staat wel op de pc maar kan het gewoon niet selecteren. zie bijlage
Moet alles in een bepaalde map staan ofzo?

Hoop dat iemand me kan helpen

Alvast bedankt

ik zie geen bijlage hoor, opzich moet hij hem gewoon vinden, maar is het bestand misschien ingepakt, zodat het een zip bestand is oid? Dan moet je het eerst uitpakken

firmware bijlage

bijlage invoegen kan toch alleen onderin, waar ik mijn doc bestand kan selecteren

nou ik weet het niet meer hoor, ik voeg telkens bijlage bij en hij pakt het niet.

Ja mijn flashtool zijn inderdaad ingepakte bestanden en heb ze al uitgepakt maar dan lukt het nog niet.
Kan het er mee te maken hebben dat ik OEM heb en dat ik hem dan niet kan updaten?

Nee dat heeft er niks mee te maken.

Probeer de bestanden eens in je root directory te zetten, dus c:\ dus niet op je bureaublad, maar gewoon alleen in c:\ en verder geen directory

weet het nu ook niet meer.

ik hoop dat iemand me toch kan helpen want de bijlage met het flashprogramma krijg ik er niet op

gaat erom dat ik het cvt bestand niet kan selecteren terwijl het wel op de schijf staat

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

heb het geprobeerd, alles op C gezet maar alles is hetzelfde, kan nog steeds niets selecteren

ja ik heb een doc ban 160 kb, dus zeker niet te groot maar hij pakt hem niet

hoi, op deze site ben ik al een paar keer geweest maar er is toch echt nix te downloaden, zijn alleen maar producten of heb ik het verkeerd????

thanx voor je antwoord maar ik heb nog nix
Mijn download staat er wel bij: CDR/RW Philips CDD4801 (PCRW804)) maar als ik dan op de link klik gaat hij naar de site van PHILIPS en daar staat hij dus niet op. Dat bedoelde ik net te zeggen

ik kan hem wel op een andere site vinden maar kan een bestand (cvt-file) niet selecteren om verder te gaan met upgrading van firmware

wat betekent het zo ie zo als het lampje van de cdbrander rood is ipv groen?

firmware is eindelijk gelukt maar nu blijft het lampje van de brander groen knipperen. Dit gebeurt nadat ik de lade 1x open en dicht doe en dan weer voor de 2e x open. En het loopt dan weer vast

Is de brander nu dood??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan