firmware Upgrade van samsung GT-B7722

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cephirus

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Hallo,

ik heb sinds een paar dagen een samsung GT-b7722 met dual sim. Je kan eenvoudig van sim wisselen met een knop aan de zijkant. Dit werkt niet. Hij schakelt dat over naar de camera. Ik heb ergerns gelezen dat je dan de firmware moet updaten. Ik heb overal op internet gezocht maar niets kunen vinden. Wie kan mij vertellen hoe ik de firmware kan updaten via 3g netwerk om de knop aan de zijkant te laten schakelen tussen de sims.

Groet,
Cees

Hallo manamana,

de firmware zou de laatste versie zijn. Ik ben op zoek hoe je de knop aan de zijkant zodanig kan instellen dat wel van sim kan worden gewisseld en dat niet de camera wordt geactiveerd. Weet jij mischien een oplossing?

Alvast bedankt.

Samsung B7722

hallo,

Ik heb niet kunnen ontdekken hoe ik de firmware kan updaten. Ik heb wel ontdekt dat de telefoon er leuk uitziet, alleen whatsapp werkt niet (de telefoon draait op Samsung software) en de verbinding valt regelmatig spontaan (soms midden in een zakelijk gesprek) weg en is alleen te herstellen als de telefoon opnieuw wordt gestart. Dit werkt dus niet. Nu maar wachten op een telefoon met dual-sim van een bekend merk die niet uit Oost-Europa komt. Bedankt voor de ondersteuning.

Cephirus

hallo,

Ik heb niet kunnen ontdekken hoe ik de firmware kan updaten. Ik heb wel ontdekt dat de telefoon er leuk uitziet, alleen whatsapp werkt niet (de telefoon draait op Samsung software) en de verbinding valt regelmatig spontaan (soms midden in een zakelijk gesprek) weg en is alleen te herstellen als de telefoon opnieuw wordt gestart. Dit werkt dus niet. Nu maar wachten op een telefoon met dual-sim van een bekend merk die niet uit Oost-Europa komt. Bedankt voor de ondersteuning.

Cephirus

Graag gedaan ja even wachten dus.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan