firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Franz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
hallo,
heb een probleempje.
heb hier een dvd-rom speler(mat****a sr-8587)
het ding speelt alles af, behalve gebrande +dvd,s.
zou dat op te lossen zijn met nieuwe firmware, en zo ja, hoe kan ik dan het best te werk gaan?
(heb de nieuwe firmware al hier, maar weet niet goed hoe te installeren:confused: )

lol, je mag niet mat****a hier neerzetten, bedoel dus matshieta zonder de e

Laatst bewerkt:
Heb je maar een dvd speler in je systeem kast zitten, heb je al eens andere merk dvd's gebruik of bij iemand ander geprobeerd aftespelen. heb je er nog geranatie op en welk brandprogr. gebruik je.

ja, momenteel alleen deze.
de dvd,s werken op andere comps, maar niet hier.

Ik heb het zelf ook wel een geprobeerd maar dat was de oplossing niet en heb deze voor gerantie terug gestuurd, wat ik bij jou begrijp wordt die dvd wel goed gebrand en de DVD lezen lukt niet, maar wel andere gebruikers, misschien kan je er met een wattip je lezerkop schoonmaken, mischien zit er vuil op.

probleem is dat deze speler geen enkele + dvd ziet.
voor de rest pakt ie alles:(

Dat weet ik ook als je de hardware van dat typ DVD op haald dat die dat ook kan, dat zou je eert moeten door lezen, ik geef je weinig kans.

Je kan naar deze site kijken en welk merk en type nr. is en kijken of er een driver voor is, zie site.

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=41437&mxp=28

humpe,
ten 1e, bedankt voor het meedenken.
maar heb de firmware gedownload, kan jij uitleggen hoe dat werkt?
heb alles ook al naar een floppie gecopied, maar welk commando moet ik daar geven?

Als je de goede update heb kan je deze zo uitvoeren, maar als je de verkeerde update
heb kan je de dvd weg gooien, dus weet zeker wat je doet, en ander moet je het nog een uitleggen wat je precies wil doen dat andere mensen kunnen kijken of je het wel goed dot ander kan je eenander DVD speler kopen, ze zij gelukkig niet meer zo duur, veel geluk.

Als je de goede update heb kan je deze zo uitvoeren, maar als je de verkeerde update
heb kan je de dvd weg gooien, dus weet zeker wat je doet, en ander moet je het nog een uitleggen wat je precies wil doen dat andere mensen kunnen kijken of je het wel goed dot ander kan je eenander DVD speler kopen, ze zij gelukkig niet meer zo duur, veel geluk.

tis inmiddels opgelost,
heb een nieuwe gekocht:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan