FL studio 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben94

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hoi
Ik heb FL studio 9 en snap er de ballen niet van:)
Iemand die een tuturial heeft/zelf ook het programma heeft en het een en ander kan vertellen?
Ik wil nl. beats uit een nummer op mijn toetsenbord kunnen intikken.

Graag neem ik het aan van iemand als die er wat van weet.

Heey,

Ik zag jou vraag net op het moment dat ik zelf ook met FL Studio 9 (:love:) bezig was/ben ;). Als jij de beats op jou toetsenbord wil kunnen intikken, dan adviseer ik jou om één van de twee drummachines in FL Studio te gebruiken. de FPC is mijn persoonlijke favoriet... Die kun je het makkelijkste invoegen door: "Channels" --> "Add one" --> "FPC". Een leuke drum machine waarmee je alle kanten op kunt....

Ik denk dat deze informatie wat "kort" :p is, als je nog vragen hebt, kun je ze natuurlijk ook mailen (mr32ss@gmail.com).....

Veel succes ermee,

mr32 :cool:

Ik heb er trouwens al meer dan 2 jaar ervaring mee........

Laatst bewerkt:
gebruik het zelf ook nog niet zo lang maar het is vooral veel proberen er zijn wel wat tutorials. maar meeste leer je toch door zelf te proberen enz.

wanneer je FL studio opstart krijg je een schermpje met 4 "instrumenten":
- kick
- clap
- hat
- snare

wanneer je op een van die klikt dan opent zich nog een venster, en kun je beginnen met op je toetsenbord rammen, zodat er geluid uit je speakers/headset komt.
je kunt ook rechtermuisknop en dan pianoroll doen, dan kun je allerlei vakjes actief maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan