Flash advertentie weigeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi Allemaal

Ik gebruik sinds jaar en dag de Outpost firewall.
Deze gebruik ik o.a. ook omdat ie ook " Flash advertenties " tegen houdt.
Maar ik wil ook wel weer eens wat anders proberen ,natuurlijk ook een die de Flash advertenties tegen houdt
Ik heb nu b.v. Kasperski er eens opgedaan werkt goed maar laat soms toch wat door.

Heb er al een paar de revue laten passeren maar die laten toch een heleboel door .
Hebben jullie misschien wat suggesties voor mij?

Bedankt vast voor het meedenken....:thumb:
 
Dank voor je snelle reactie Jelly.
Aan adblock had ik niet gedacht
Goeie tip ga het even uitproberen...
 
Aan adblock had ik niet gedacht
Goeie tip ga het even uitproberen...

Graag gedaan ;). Veel mensen kennen het idd niet, terwijl het hardstikke handig is! Heb het daarom ook maar in m'n naam gezet. :rolleyes:
Het filtert gewoon alle reclame weg van alle paginas, en je houdt een cleane pagina over... als je een advertentie ziet die er toch doorheenkomt: rechts klikken > blokkeren. Je ziet m nooit meer terug :p
 
Ik heb het geprobeerd bij www.kranten.com maar ik krijg ze toch niet weg :eek:

Hmmm.. het plaatje rechtsbovenin kun je blokkeren met rechts klikken > blokkeren. Die rooie is idd een hardnekkige, normaliter staat er een blokje met "blokkeer onderdeel" bij flash elementen ed. zoals je er hier een paar ziet staan.

Maar, kranten.com is al vrij reclameloos (zie mijn scrn van de site in bijlage).
Kijk eens naar andere sites: Kijk 'ns bovenin de helpmij site bijvoorbeeld, zie jij de advertentie waar bij staat " Verenigingsleden zien deze advertenties niet"? Ik niet.:)
 

Bijlagen

  • scrn.gif
    scrn.gif
    52,7 KB · Weergaven: 27
Ik zie het al, kranten,com is een slimme site :rolleyes:, als je de pagina eens vernieuwt terwijl ja naar die banner links kijkt, zie je heeel ff het "blokkeer" knopje verschijnen, en het gaat daarna weer heel snel weg. Of ze weten van de plugin, en hebben er iets tegen gevonden, of het is puur toeveal dat die banner over die knop heen valt of zo... dat zou ik denken.
Het is moeilijk om een voorbeeldsite te vinden, als alle advertenties geblokkeerd worden :p
 
Als je echt een goede ad blocker wilt, moet je misschien Ad Muncher eens proberen. Die krantensite is bij mijn standaard helemaal schoon. En dat geldt eigenlijk voor bijna alle sites die ik bezoek. Het komt maar heel zelden voor dat ik zelf nog een advertente moet blokkeren. http://www.admuncher.com/
 
Hoi Arthur de Smet, Ellasar en Jelly

Eerst even bedankt voor jullie inzet en het meedenken.
Alle oplossingen werken prima en mijn keus is "filterset.g" geworden.
Alles is weg .

Nogmaals mijn dank is groooooooooot :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan