flash bestand in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steneker

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Hallo, ik heb mijn flashbestand geimporteerd in frontpage. Ik wil graag weten hoe ik kan instellen dat de movie niet door blijft lopen, ik heb in flash bij settings de optie 'loop' uitgevinkt, maar als ik upload loopt ie toch door.

Wie wil mij aub verder helpen??

Twee mogelijkheden:

Zet in de Flash-movie een Stop-commando na het laatste frame.

Of voeg de rood gedrukte code toe aan je html:

< OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/
shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=4,0,2,0" width="1000" height="100">
< PARAM name="movie" value="titelhomesite.swf">
< PARAM name="quality" value="high">
< PARAM name="menu" value="true">
< PARAM name="loop" value="false">
< EMBED src="titelhomesite.swf" quality="high" menu="true" loop="false" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/
download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="129" height="85">
< /EMBED>
< /OBJECT>

LET OP: de spaties achter de <-tekens moet je weghalen; die heb ik hier gezet omdat anders de code niet zichtbaar is op Helpmij.nl.

Het stukje code dat je hier blauw weergegeven ziet moet veranderd worden in width="1000" height="100".
(Alle parameters van het swf-bestand - naam, afmetingen, instellingen - worden in dit stukje code altijd twee keer opgegeven; één keer voor Internet Explorer en één keer voor Netscape/Mozilla. Met je huidige code wordt het Flashfilmpje in IE 1000 x 100 pixels, maar in Firefox 129 x 85 pixels.)

Overigens zou ik de breedte in beide gevallen op 100% zetten (width="100%").
Bij de meest gangbare schermresoluties (800 x 600 en 1024 x 768) zal de Flash-movie op een vaste breedte van 1000 pixels te groot of net te klein zijn.
Als je de breedte op 100% zet, zal hij altijd precies passen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan