Flash Buttons zelfmaken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

FallinStar

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Hoi hoi ,

Ik heb een vraag ..
Nou ik ben bezig met een website , en nu wil ik zelf flash knoppen maken omdat het nogal moeilijk is om de juiste knoppen te vinden. :confused:

Ik heb hier een Voorbeeld van die knoppen die ik zo ongeveer zou willen hebben en dan heb ik het over de SOCCER , FOOTBALL en CUBIC knoppen...
Mijn bedoeling is dus om zoiets te maken ... Ik wil dan dat het geen voetbal is die naar voren komt maar bijvoorbeeld een kassa (hoort bij de site) ...

Dus kortom kun je die knoppen zelf maken en zo ja hoe kun je die maken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.... :cool:

het is een beetje vaag... flashknoppen?
ik zou (als je flash mx hebt) gewoon lekker een tutorial volgen en dan maak je hele menu's in no-time (zie het menu van http://www.mlws.tk (under construction!!!))

Ik bedoel dus gewoon Flash Buttons ,

Ik heb op die site gekeken maar dat is niet wat ik bedoel ik wil echt dat het beweegt ....

Zoals jehier ziet ( de Football , Soccer & Cubic buttons) zo wil ik die buttons maken.... Maar dit had ik dus al verteld ... :rolleyes:

P.s Waar kan ik die tutorials vinden?????

Laatst bewerkt:
je hé dat op mijn site heb ik nog niet zoveel aandacht aan besteed, maar één regel code verder en het beweegt hoor:)

als jij een kassa heb voor je website kun je zo'n knop maken

je moet dat die knop 3d maken met swift3d (te downloaden bij kazaa) en dan kun je deze gebruiken in flash.

in flash maak je dan een knop en de rest is simpel lijkt mij.

:D :D :D :D

leg es wat meer uit over dat swift3d
wat je zegt mag trouwens waarschijnlijk niet, check de huisregels, onder kopje warez... of is swift3d gratis?

oops.. :o :eek: :o :eek:

nee het is niet gratis maar het is een programma waar je 3d objecten voor flash kunt maken.
Het is wel lastig te gebruiken maar voor een eenvoudige kassa is het zeker te doen.
kijk een op http://www.swift3d.com

trouwens ik mag er wel over praten maar geen links plaatsen. nou ik praat er alleen maar over :D :D :D

Ik heb gekeken en ik denk en hoop dat ik hier wel verder mee ga/kan komen. Ik doe het ff thuis proberen en dan zal ik het wel laten weten!!

P.s melslenstra waar staan dan die tutorials voor het maken van menu's??

Als iemand nog meer van zulke links heeft die zijn van harte welkom!!

Werkt namelijk ergg makkelijk! :thumb:

THnxxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan