Reactie tijd op dit forum ligt bij veel berichten nog veel hoger, het komt regelmatig voor dat meerdere mensen binnen 1 of 2 minuter reageren.
Maar terug naar jou vraag.
Ik heb gekeken of ik de handleiding kom downloaden, maar daarvoor moet je aanmelden bij Trust en aangezien ik geen zin heb ik mail van Trust doe ik dat maar niet. (Ik heb het niet zo op met Trust...).
Als je naar mac kan formateren zou dat ook weer terug naar DOS/Windows moeten kunnen.
Als het dus fout zou gaan kan je waarschijnlijk je interne geheugen weer goed zetten (een garantie krijg je van mij echter niet).
Dit vond ik op de site;
750 LCD POWERC@M ZOOM
Technische specificaties
Digitale camera voor het maken van max. 200 opnames met ingebouwd 16 MB flash-geheugen
4 cm kleuren TFT LCD scherm als zoeker, voor zoom preview, bekijken foto- en video-opnames en menufuncties
Sensor resolutie 2.0 Megapixel (1600 x 1200), cameraresolutie 3,0 Mpixels (2048 x 1536), beeldresolutie 4 Mpixels (2272 x 1704)
10 staps 4 x digitale zoomfunctie
Geheugen uit te breiden tot 512 MB met optionele SD of 128MB MMC geheugenkaart
Schijnt dat je dus al 16MB hebt en niet 8 zoals je zelf dacht.
Voor een beetje kwaliteit fotos (en meer dan een handvol) heb je aan 32 ook nog niet zo veel.
Waarom niet gewoon een SD of MMC geheugen kaart kopen bv van 64 of 128, dan kan je tenminste meer dan die handvol foto's nemen en loop je niet de kans dat hij helemaal niet meer doet door dat grapje wat je wilt uithalen (met de kans dat zo iets niet onder de garantie valt).
N.b. waarom ik niet zo van Trust hou;
Quote.
Sensor resolutie 2.0 Megapixel (1600 x 1200), cameraresolutie 3,0 Mpixels (2048 x 1536), beeldresolutie 4 Mpixels (2272 x 1704)
Ja, ja we noemen het een 4Mpixel camera, maar de sensor die we gebruiken heeft er maar 2... rara waar die extra pixels vandaan komen, die worden en leterlijk bij verzonnen.
Je kunt natuurlijk ook even de vraag aan de helpdesk van Trust stellen...