Flash game met cover art van de band Nile en The Passion of the Christ

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Een spelletje dat ik 2 jaar geleden in Flash heb geschreven. Eigenlijk heeft bijna nooit iemand naast mij het gespeeld dus denk laat ik het er hier maar opzetten.

Het is een spel gemaakt van coverart van de band Nile en bewerkte filmbeeldjes van The Passion of the Christ. Ben de eindversie helaas destijds in een computercrash verloren en deze vertoont een clitchje zie ik af en toe maar is helaas het enige wat ik met een filerecovery toen nog naar boven heb kunnen halen, broncode is ook weg :(

Het doel is een kruis op te pakken en hiermee een jesus te kruisigen. Deze worden rechts onderin geteld. Vervolgens lijd jesus even aan het kruis en wordt dan van links naar rechts over het beeld gegooid waar je met de rechter Sfinx kan proberen zijn hoofd op de speer links boven te hakken. Afhankelijk van de wind sterkte rechts bovenin moet je harder of zachter slaan. De hoeveelheid hoofden die je op de speer krijgt worden ook geteld links boven. Ik zie dat in deze versie af en toe de gekruigde jesus niet wordt gegooid helaas maar meestal wel gelukkig.

Ik hoop dat iemand er lol aan beleefd!

http://rapidshare.com/files/249628004/Nile_Demo_V2.swf

PS: Downloaden en gewoon openen in Firefox of IE

Haha nee was ik alweer helemaal vergeten hij werkt helemaal alleen kun je jesus op 2 manieren raken met het kruis, op zijn benen kruipt zijn bovenlijf verder en kun je dus geen hoofd scoren natuurlijk... Zucht alweer zo lang geleden blijft leuk haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan