Flash & Games doen het soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

knetter3

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Beste, ik zit met een vervelend probleem.

Ik weet niet of dit de juiste plaats is.

Als ik namelijk mijn laptop (acer) een paar uur aan laat staan en er dan weer op ga, of soms doet hij het gelijk al bij het opstarten, dan werkt flash niet meer: als ik bv een youtube-filmpje wil kijken, crashed de browser (maakt niet uit welke). Dit is uitermate irritant omdat de browser bij elke pagina met flash crashed en opnieuw moet worden opgestart. Daarnaast kunnen games niet meer worden opgestart. Een ander zeer vervelend iets is dat wanneer ik toestemming moet geven om door te gaan (vista) het scherm wel zwart wordt, maar het schermpje niet verschijnt. Uiteindelijk moet je dan ctrl+alt+delete gebruiken om weer terug te komen.

Ik heb wel last voor oververhitte cpu gehad, dat kwam door teveel stof in de cooling. Het ging een stuk beter nadat ik hem goed had doorgeblazen. Eerst liep de temperatuur op tot wel 90 graden. Nu blijft hij steken op zo´n 50 graden, wat wel wat aan de hoge kant is maar geen gevaar vormt. Kan het zijn dat er iets beschadigd is.

Ik heb het idee dat het aan mijn videokaart ligt, maar het kan ook aan iets anders liggen (op Ubuntu op dezelfde laptop komt het probleem niet voor)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

volledige specs volgen zo (schrijf dit vanaf Ubuntu :))

1. Gaan naar youtube
2. Kies een filmpje
3. Rechtermuisknop op het filmpje
4. Kies settings
5. Haal het vinkje weg bij enable hardware accelleration

heb je adobe flash player al verwijderd en opnieuw geinstaleerd inc de firefox plugin verwijderd en opnieuw geinstaleerd ?

nee, maar het ligt volgens mij ook niet aan de flash-plugin, anders zouden de games wel opstarten. Ik heb iig enable hardware accelleration uitgevinkt, miss dat dat iets uithaalt, maar dat gaat ook enkel over flash.

Wel bedankt :)!

Mocht mijn tip niet werken, probeer dan eens flashplayer te verwijderen en deze te installeren:

http://get.adobe.com/air/

Komt nu ook even in mij op: Draai je 64 bits windows? Zoja, probeer dan eens IE 32 bits te draaien. Je kunt dat kiezen bij 64 Bits windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan