• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

flash in Excel maar hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinda S

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Hoe krijg ik in Excel 2003 een swf (flash) bestand ingevoegd dat dan ook te gebruiken is?
Bij het openen van Excel moet dan het bestand er staan en in geval van een spelletje ook gespeeld kunnen worden.
Kreeg onlangs zo'n Excel bestand maar weet niet hoe het gemaakt is.
Dank voor enige uitleg.
Windows Xp Pro+SP2

Hallo Superzeeuw,
Bedankt voor je reactie. Heb de aangegeven link aangeklikt en kwam op een prachtige engelstalige pagina waarvan ik toch niet helemaal begrijp wat er nu precies bedoeld wordt.
Ben er wel achter gekomen dat het niet zo eenvoudig is om een bestaande swf in Excel in te voegen, er moet iets met werksetbesturingselementen worden gedaan maar wat en hoe is mij niet duidelijk geworden
Ook het Googelen levert voor nog niet de juiste stap voor stap info op.
Waarschijnlijk is mijn wens als eenvoudige gebruikster van Excel te hoog gegrepen.
Ik wacht dus maar even af of er nog andere zijn die in het nederlands en dan ook nog stap voor stap kunnen uitleggen hoe het moet.
Mocht dat niet lukken dan jammer - hoewel ik het toch graag zou willen weten hoe het te doen.
Groetjes
Belinda

Hi Superzeeuw,

Met recht Super!
Dit kan ik volgen en het zal nu beslist lukken.
Waar jullie helpers in Helpmij de kennis vandaan halen is mij een raadsel, grote klasse en ik hoop dat je er nog lang mee door gaat.
Bedankt voor je geduld en hulp.
Belinda

Belinda,

Via de volgende link kun je een Word document ophalen dat ik gemaakt heb.
Ik heb gebruik gemaakt van Excel 2003 nederlands talig.

Als je de link aanklikt moet je een 3 letterige code ingeven en daarna kun je het bestand ophalen.
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn het is vrij op te halen.

Download link

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan