flash in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Goedemiddag,

Bijgaand een powerpoint met een flash bestandje erin.
Ik heb met veel moeite die flash erin gekregen maar heb nu het nadeel dat deze constant op
de voorgrond staat. Ik wil dat deze achter de tekst komt. Het doel van het groeiende plantje
is dat deze gedurende 15 minuten door blijft groeien. Daarvoor moet ik dus in dezelfde
sheet blijven gedurende de gehele presentatie.
Gedurende de presentatie zullen er ook andere plaatjes geopend moeten worden maar dan is
het dus de bedoeling dat het plantje op de achtergrond doorgroeit. Iemand een idee hoe ik dit
op ga lossen?

Bijlagen

Nou...heb het gevonden. www.bitbetter.com hier kun je het een en ander vinden.

Het kan niet. :D:D
De flash file zit in de top layer en kan niet naar de achtergond.:evil:

Is het mogelijk om de flash appart te plaatsen, dan wil ik het nog wel eens proberen.

Bij deze. Ik ben wel erg benieuwd of het je lukt.
Morgen heb ik de presentatie. hahaha

succes

Bijlagen

Ik denk dat het gelukt is, het was heel simpel, de uitleg staan in de powerpoint zelf.

Bijlagen

Nee. Het is niet wat ik bedoelde maar dit was een mooie oplossing geweest.
Aangezien de presentatie vanochtend succesvol was moet ik hem nog een aantal keer doen voor andere groepen.
Dat betekent dus dat ik jouw versie ga gebruiken. :thumb: Hartstikke bedankt.

Wat ik bedoelde is dat de tekst voor het groeiende plantje komt.
Volgens mij kan dat niet omdat flash hier altijd in de upper layer zit.

Ps. sorry dat ik nu pas reageer maar ik had niet gezien dat je gisteren al een reactie geplaatst had.

Laatst bewerkt:
Ik zie nu net dat je op deze manier er wel tekst over kan zetten dus ik denk dat je op deze manier je probleem volledig is opgelos, weliswaar op een andere manier maar wel met het zelfde resultaat pf zie ik dit nu verkeerd?

Nou...:o
als je zou willen. haha...ik zou het wel erg mooi vinden. Het geeft mij de mogelijkheid om eventuele grafiek voor de plant te plaatsen.
Deze groeit dan mooi door op de achtergrond. ik ben erg benieuwd.

als je de presentatie maakt staat de tekst ervoor. als je hem afspeelt niet. verander de kleur van de tekst maar eens in geel of oranje.
Dan plaatst hij de flash file over de tekst.

Bedoel je nu dat het de bedoeling is om de planten over je tekst te laten groeien? Of dat de planten op de achtergrond groeien en je tekst ervoor?

de tekst ervoor. Lukt jou dat dan? Ik heb er nog een aantal pogingen gewaagd maar dat is me nog niet gelukt.
ik moet bekennen dat ik onder de indruk ben als jou dat wel lukt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan