Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Tarabass
Let wel:
object classid="clsid: D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000
Achter "clsid:" zit geen spatie maar die heb ik ff gedaan omdat anders een smilie tevoorschijn kwam deze dus -->![]()
Geplaatst door Nicedebby
Dus in plaats van die smilie moet dan mijn intro?? of spatie
In het vervolg gewoon deze optie even aanvinken voordat je het bericht plaatst - zie bijlage.Geplaatst door Tarabass
Achter "clsid:" zit geen spatie maar die heb ik ff gedaan omdat anders een smilie tevoorschijn kwam deze dus -->![]()
Geplaatst door Nicedebby
dit is mijn intro moet nog bewerkt worden
http://www.toptools.be/flashtemp/ft/flash15.zip
Geplaatst door Tarabass
Deze site's plus movie gewoon uploaden en index1 aanpassen naar wens, dan moet het werken toch..
Geplaatst door Tarabass
Het beste kun je volgens mij, zou ik voor gaan, de index van je forum overzetten naar index2 (want die heet nu ook index.***). Als iemand nu jouw site aanklikt opent ie de index van je forum dan opent ie de index met de movie. Klik je dan op skip intro of laat je hem gaan dan komt jouw forum tevoorschijn. Wat wel een nadeel is is dat je alle links naar je home op je forum aan moet passen naar index2.html...
Anders kun je de home van je forum een andere naam geven want die heet nu ook index.html of iets dergelijks...
Geplaatst door Tarabass
De movie moet op de index pagina komen, hoe dat bij jouw forum werkt weet ik niet. Maar de forum-pagina die nu index heet moet index2 worden en de index met de movie moet jouw home worden...
De site met movie is dus een losstaande pagina met een link naar jouw huidige home...
Persoonlijk gebruik ik een ander sneaky techniekje, zodat het geval van Tarabass geen smilie oplevert, maar ik verder nog wel smilies kan gebruikenGeplaatst door Guus abc
In het vervolg gewoon deze optie even aanvinken voordat je het bericht plaatst - zie bijlage.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.