flash intro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb een trial van Swish gedownload en hiermee een intro gemaakt voor mijn site.

Werkt opzich goed, alleen had ik dus tekst erin gezet. In Swish ziet dat er goed uit, maar zogauw ik dat afspeel in IE dan maakt hij er rare woorden van (opzich goede letters, geen ander lettertype ofzo dus aan lettertype ligt het niet, ook al ander lettertype geprobeerd) van het woord waterskiën maakt hij bv gerpgheqa

Hoe los ik dit op? Of wie weet een ander redelijk makkelijk programma wat ik kan gebruiken voor een intro

Vreemd. Kan je even de .swi file hier plaatsen, kan ik even kijken.
Swish is het gemakkelijkste programma.

HEb hem ff gezipt, want anders pakte hij hem niet om in dit bericht te zetten

Bijlagen

Je hebt wel de .swf file geplaatst. Met dit kan ik niets aanvangen, tenzij ik een decompiler installeer.

Stuur enkel de .swi file. Dan kan ik in swish even kijken wat er verkeerd gegaan is.

Dus maw. De swi file kan ik open in swish en dan even kijken.

Hoi,

Volgens mij doe je niets fout hoor.
Tot nu toe is dat bij elke trail van Swish het geval geweest. Dat je andere letters krijgt is een soort beveiliging voor de trailversie. Hier kun jij niets aan doen behalve dan het programma kopen.

Ik gebruik zelf Swish Max en ben er erg tevreden mee. Zeker voor het geld dat het kost.

Groeten Daan

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Forza Utreg
Hoi,

Volgens mij doe je niets fout hoor.
Tot nu toe is dat bij elke trail van Swish het geval geweest. Dat je andere letters krijgt is een soort beveiliging voor de trailversie. Hier kun jij niets aan doen behalve dan het programma kopen.

Ik gebruik zelf Swish Max en ben er erg tevreden mee. Zeker voor het geld dat het kost.

Groeten Daan

Ook vreemd. In het begin dat swish 2.0 gelanceerd werd heb ik de trial gedownd. Nooit probleem mee gehad.

Ik heb nu de "geregistreerde" versie. Hoe ??? mag ik hier niet zeggen.

Geplaatst door vanzwam

Ik heb nu de "geregistreerde" versie. Hoe ??? mag ik hier niet zeggen.

Van versie 2 had ik ook een niet legale versie. probleem met die letters was toen ook verdwenen.
Later ben ik Swish Max gaan gebruiken. (en de manier hoe ik daar aan kom kan ik hier ook niet zeggen).

Feit blijft wel dat het een goedkoop programma is mocht je m op de legale manier willen gebruiken.

Hmmmm...geen antwoord meer...jammer :confused:

Het is gelukt. Ik heb nog een paar mailtjes gekregen. Maar ik vind het spijtig dat Robert het niet laat weten op het forum :(

Inderdaad van Zwam...
Misschien waren/zijn er ook andere mee geholpen.:thumb:

Inderdaad van Zwam...
Misschien waren/zijn er ook andere mee geholpen.:thumb:

Om even uit de biechtstoel te praten (weet niet of dit correct gescheven is) Hij heeft Swish max gedownd + ...... en alles opgelost. Hopekijk kan hij nu verder.

Hehehe :D

Nu maar hopen dat ie nog reageert en we zijn werk kunnen bewonderen op het WWW

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan