Flash Menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dakos

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Hallo,

Ik zitmet een probleem. Ik heb een flash menu voor mijn site gemaakt. Ni is het zo dat wanneer je de site via IE bekijkt is er niks aan de hand maar ga je met Opera of FireFox naar mijn site dan bevriest de menu soms. Om menu weer werkend te krijgen moet ik de pagina reloaden. Weet iemand hoe ik het zou kunnen oplossen?

Stuur de code eens van je index.html
Ik heb hetzelfde probleem gehad en opgelost.

Dat komt doordat het stukje code dat voor Internet Explorer bedoeld is naar het goede bestand verwijst, terwijl het stukje code dat voor Mozilla bedoeld is naar een bestand op je harde schijf verwijst.

Als je de code even stuurd, zal ik even voor je kijken

Ik heb je een mailtje gestuurd. Anders krijg ik misschien problemen met moderators als ik hier de code ga plaatsen:(

Nee hoor geen probleem. Andere kunnen er dan ook iets van opsteken.
Ik moet echt de index.html hebben, je stuurde me nu het flash gedeelte en daar zit het nu net niet in :-)

Geplaatst door poi
Daar staat de oplossing :D
Ik denk het niet, want de vraagsteller zegt dat het menu in Opera en Firefox bevriest.
Als de oorzaak een verkeerde verwijzing zou zijn, zou er in plaats van het menu alleen een vlak met een rood kruisje verschijnen.

Guus.

Dat is nou juist het probleem.:confused: Hoe zou ik het beste kunnen uitleggen. In mijn index.php wordt verwezen naar een bestand dat opmaak_ heet. In mijn opmaak_ wordt weer verwezen naar menu_. Dus alle gegevens worden uit menu_ gehaald. In mijn index.php wortdt niks over flash vermeld. Alle gegevens over de opbouw van de navigatie worden in de file menu_ geplaatst en daar staat weer stukje code die ik je gestuurd heb.

Ik weet het, ik weet het ik heb een vreemde manier van werken maar ik ben maar een beginner :rolleyes:

He hallo Guus ABC. Nog bedankt voor de oplossing toendertijd voor mij.
De vraag is dus wat lastiger als dat ik dacht. Sorry Dakos, maar toen ik je vraag las, dacht ik je te kunnen helpen, maar niet dus. Hopenlijk heeft iemand (die wat beter als ik) thuis is in php of html een oplossing voor je.

Geplaatst door Dakos
Ni is het zo dat wanneer je de site via IE bekijkt is er niks aan de hand maar ga je met Opera of FireFox naar mijn site dan bevriest de menu soms.
Firefox en Opera schijnen wel vaker moeite met Flash te hebben.
Daar kun jij niets aan doen.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan