Flash menubalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simon613

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ik moet voor Informatica een website maken. Nou heb ik hiervoor een menubalk in Flash gemaakt met naar beneden uitschuivende sub-menus. Nou is het probleem dat deze Flash menubalk, als ik hem in de website zet, een witte balk om zich heen heeft. als ik deze wittebalk weghaal, door het formaat te wijzigen, kan je het submenu niet meer zien.
kan iemand mij helpen, het zou mooi zijn als het sub-menu het deed zonder die witte balk.
Bijgevoegd is de site met alles wat erbij hoort.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Alvast bedankt,

Simon

Bijlagen

dat komt omdat dat flash-document geen 'hover' mogelijkheden heeft, daarmee bedoel ik, dat het in een soort 'scherm' staat (het wit dus) en daar niet buiten KAN treden.

Wat je kan doen:
1.) via css de positie precies maken en z-layer als hoogste geven, zodat het altijd als bovenste is. Probleem is dan wel dat je altijd die witte rand ziet (is er in flash geen mogelijkheid om het 'transparant te maken' ????
2.) het wit IN flash dezelfde achtergrond geven als de achtergrond van de website.

Succes

dat komt omdat dat flash-document geen 'hover' mogelijkheden heeft, daarmee bedoel ik, dat het in een soort 'scherm' staat (het wit dus) en daar niet buiten KAN treden.

Wat je kan doen:
1.) via css de positie precies maken en z-layer als hoogste geven, zodat het altijd als bovenste is. Probleem is dan wel dat je altijd die witte rand ziet (is er in flash geen mogelijkheid om het 'transparant te maken' ????
2.) het wit IN flash dezelfde achtergrond geven als de achtergrond van de website.

Succes

Ik hoop dat dit zal lukken, ik ga t wel ffies proberen bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan