Flash-movie loopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Heb gisteren mijn eerste flashmovie gemaakt maar loop tegen een probleempje aan! Mijn laatste frames zijn leeg en die speelt die gewoon af natuurlijk zodat er een tijd niets te zien is.

Hoe loop ik de eerste frames zodat de laatste lege frames niet worden afgespeelt, of hoe haal ik deze lege frames helemaal weg?

Lege frames kun je verwijderen door ze te selceteren, en dan rechtermuisknop -> remove frames.
Nu zijn ze weg.

Ik heb het net opgelost, krijg ik je bericht! Idd, had er overheen gekeken. En ik maar rammen op die delete-toets:p

Maar thx anyway...

ps:weet jij hoe ik een afbeelding kan importeren of kan gebruiken als achtergrond :D

Als ik het goed heb kun je in je color mixer de achtergrondkleur bepalen.
Maar je kunt ook een bitmap kiezen, als je die doet, kun je je plaatje/foto tevoorschijn toveren.

Maar hoe dat precies zit weet ik niet. Ben er nog maar klein tijdje mee bezig.

Had het zelf al een paar keer geprobeert, een filpmje maken, en na een paar losse schoten is het me gister dus echt gelukt. Dus dat ik er lang mee bezig ben geweest:p
Iig heb ik nu mn naam letter voor letter te voorschijn kunnen laten komen, en een streep eronder die aan het einde knippert. Heb er inderdaad al een andere achterkleur voor gebruikt. Maar zou graag met plaatsjes werken op een layer zeg maar...

Bitmap zei je, waar vind ik dat?

ik gebruik nu flash MX 2004, en dan moet je boven kiezen voor window -> design panel -> colour mixer.

Naast het vakje voor de vlakken zie je een pulldown menu. Klik daarop en dan onderaan zie je bitmap staan.
Hier kun je alle formaten voor plaatjes kiezen.

Oke, thx. Ik ga eens kijken, maar dat wordt morgen:p

Weltrusten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan