Flash of iets dergelijks

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hallo,

Ik heb een eigen site. Graag zou ik filmpjes op de site willen plaatsen. Maar nu komt het.... het moet speciaal.

Ik had in gedachten...... een play / pauze/stop knop onder het filmpje dat als je op de knop drukt play dat hij dan afspeelt enzz....

Het moet een theater zijn met een gordijn dat als je op play drukt omhoog gaat en zich dan afspeelt. En als je op stop of pauze drukt dicht gaat ofzo.

Kan iemand uitleggen hoe ik dat moet doen of wat dan ook. Misschien wil iemand het wel maken voor mij.

P.S. Ik ben een beginner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten,
Rodney

http://www.bu.edu/av/proarte/assets/

hier alvast veel gif plaatjes (bewegende plaatjes) van gordijnen die open en dicht gaan.

Je zou met flash een filmpje kunnen maken waarin je deze GIF's gebruikt. Het film gedeelte hier dan achterplakken en je hebt wat je wilt.

Zijn het grote filmbestanden?

grtz Guido

Flash

Het zijn niet grote filmbestanden.

Weet u toevallig ook hoe je met een lichtspot kan werken??

Groeten,
Rodney

Ik ben een beginner met flash!!!!

Niet de bedoeling

Hoi,

Zo'n zoeklicht bedoel ik eigenlijk niet.
Maar dat er een licht komt te schijnen op dat theatergordijn wat open en dicht gaat en dat zo'n gele spot op mijn filmpje komt te schijnen. maar dat die eerst nog over het gordijn gaat en dan stopt die in het midden en dan gaat het gordijn open en licht blijft aan als het filmpje start gaat licht uit.

Kunnen jullie nog hulp geven voor intro's . Wil graag iets doen met flash alleen ben maar een verrre beginner.

Groeten,
Rodney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan