Flash player 9.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

trico77

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Hallo,

Tijdens het gebruik van IE 7, kreeg ik een foutmelding dat IE moest worden afgesloten en dat lag aan de Flash (plugin) player. Ik kon hem verwijderen of uitzetten.

Ik heb hem uitgezet en wil hem nu weer aanzetten, maar waar doe ik dat?

Bij het opnieuw installeren van de player via de site van Adobe, installeert hij de player, maar hij gaat niet 'vanzelf' aan.

Wie weet raad?

Dank je,
Trico77

Helaas, bij mij werkt deze fix niet: de melding dat deze website flashplayer 6 of hoger nodig heeft blijft bestaan. Ook niet na opnieuw opstarten.

Deze wordt gebruikt bij Vista, weet niet wat jij hebt?

C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9b => eigenschappen en dan tabblad compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren" aan vinken en windows XP (SP2) selecteren. Flash player zal zich nogmaals installeren. Even opnieuw opstarten en het werkt.

Hoi Lange Pier,

Dank voor het meedenken. Ik gebruik Windows XP.
Ik heb het probleem opgelost door de systeeminstellingen terug te zetten.
Het werkt weer.

Dank je
Trico77

Flashplayer

Hi allemaal,

De enigste ECHTE oplossing om Flasplayer goed te laten werken is:

Dowload de UNinstaller op de website van Adobe.
Ga naar windows/system32/macromedia/Flash
Unistall deze player.
Verwijder daarna de bovengenoemde map van Macromedia compleet.
Install de nieuwste Flashplayer en alles zal goed werken.

Aliege

Meestal is het bestand flash9b.ocx of voorgangers niet geregisteerd en wordt ook niet gewist met het uninstall progje en kun je ook niet zomaar handmatig wissen en blijft het probleem bestaan.:rolleyes:

Flashplayer

Heb voorheen van alles geprobeerd ook die ene fix die jij geplaatst had,werd trouwens door Norton geweigerd{virus}.............
Dit was voor mij DE oplossing alles werkt perfect..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan