Flash player doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter pdka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pdka

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Hoi,

Ik heb sinds kort een Surface-tablet met Windows RT. Probleem is dat ik in IE geen video's kan afspelen en bijvoorbeeld ook niet de online Volkskrant kan openen. De Flash player is wel geïnstallleerd (laatste versie) en ingeschakeld. Heeft iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt.

Met vr. gr.,
Pdka

Werkt het niet in de UI interface of het bureaublad? Test chrome eens, die heeft een ingebouwde flash!

In beide niet. Ik had zelf ook al gedacht aan Google Chrome. Maar als ik die probeer te installeren krijg ik melding 'Deze app kan niet worden uitgevoerd op pc. Open Windows Store als u apps wilt zoeken voor deze pc'. In de Windows Store kan ik echter geen Google Chrome vinden.

ik ben eigenlijk ook niet zo bekend met windows rt :$
Ik weet dat die vooral voor tablets is, maar kun je daar ook normale software op gebruiken?
Ik heb ooit gelezen dat er geen flash zou komen voor RT maar een tijd later kwam er toch een, dus weet het niet?

Als ik zoek in de store vind ik chrome wel!
Heb je al ingesteld dat je ook niet-nederlandse apps vind? charms balk>instellingen>voorkeuren>makkelijker apps vinden in mijn voorkeurtalen, die moet op nee staan

Laatst bewerkt door een moderator:
dank voor je reactie. op de Surface Windows 8 Pro kun je wel normale software installeren en gebruiken, op de surface Windows RT (die ik heb)alleen apps uit de Windows Store. ik heb op mijn tablet de instellingen voor voorkeurstalen gewijzigd, maar kan chrome nog steeds niet vinden.

Ik heb inmiddels - een vrij omslachtige - manier gevonden om flash te gebruiken op websites die niet op de whitelist met flash links van microsoft staan:

http://news.softpedia.com/news/How-...tes-on-Windows-RT-and-Surface-RT-311245.shtml

Ik heb het uitgeprobeerd op de online versie van de Volkskrant (die met flash werkt). Daar lukte het.

Nadeel van deze oplossing: "It only works for ONE Flash website at a time, so there’s no way to add support for more than a single webpage or to manually create a whitelist with Flash links"

Ik blijf openstaan voor andere suggesties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan