Flash player niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxy90

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Berichten
160
Ik had twee laptop's gekregen waarbij websites, die onder Flash Player draaien, het niet goed deden na het inloggen. Natuurlijk begin je dan met de Flash Player te verwijderen. Maar met IE9 gebeurde niks nadat ik op downloaden drukte waar je Flash kunt installeren! Dus dan maar de installer op een USB-stick zetten en daarna overzetten maar dat mislukte ook. Nadat ik het had gestart ging het na 3 seconden automatisch weer weg! Zowel gestart op buroblad als USB-stick en zelfs in de Veilige modus met internet ging het weg! Het klinkt inderdaad malware-achtig maar het lag hier ook niet aan! Als admin installeren ging ook niet. Een oude versie installeren ging wel goed, maar de versie was te oud om het op Youtube te laten draaien (inlogcodes had ik niet ;)).

Een andere stagiair wist het ook niet meer en toen kwamen we maar samen op het idee om Windows 7 opnieuw te installeren. En grote ingreep voor zo klein iets, maar ja we hadden alles gedaan.

Dus wat was hier in vredesnaam aan de hand?? :shocked:
 
Hoi,

Klik hier eens op en dan wordt flash geïnstalleerd.

Je hebt wel een werkende internet verbinding nodig ;)
 
Als je klikt op mijn link, werd automatisch de 64-bit of 32-bit geïnstalleerd. Is precies hetzelfde als de website van Adobe.
 
@pity, ja dat zie ik nu ook. Oke dubbel dus. Leesvoer meer. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan