flash player op macbook

• Onderwerp starter Onderwerp starter macma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

macma

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Hallo, ik heb een macbook mac os x versie 10.5.8 kan ik deze updaten naar 10.6
kan namelijk op mijn versie geen nieuwe flash player meer instaleren, kan niet meer alles
op youtube openen.
Kan iemand mij helpen met dit probleem!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Je kan ook 10.8 downloaden uit de app store voor 18 euro ongeveer.

bedankt voor je reactie Nicj56 ,is mijn probleem dan opgelost!

Ja, heb het zelf ook op mijn macbook 10.8 met flash player. is wel te downloaden in mac app store.

Het is wel afhankelijk van wat voor MacBook je hebt. Niet alle Macbooks zijn geschikt voor 10.8. 10.7 is geen probleem zolang het maar een intel based mac is.
Maar ook dan zul je merken van het geheugen gebruik omhoog schiet. Mijn rees in de kast gezete iMac draaide het beste op 10.6.8.
Maar eigenlijk heeft dit niet zoveel met de Flashplayer te maken, als je http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ hier de flasplayer download is het altijd de meest recente versie.

Hallo je hebt gelijk heb nu 10.6 en kan sommige filmpje's niet openen heb je nog een idee wat ik nu nog kan doen heb de laatste versie Flashplayer
groet Karl

En hebben we het dan over filmpjes van youtube? Kun je een link als voorbeeld hier plaatsen?

Heb Flash Player 11.5.502.146 op mijn macbook staan maar kan nog steeds niet alles openen sommige dingen wel maar bij andere word er om een nieuwe versie van Flash Player gevraagd.
Er staat ook bij het downloaden vermeld dat je een Fire wall moet uitzetten nou die zit er niet op denk ik.
Wie kan helpen?

Bedankt voor je reactie heb de instructie uit gevoerd maar zonder resultaat

Beste Macma, dan zou je nog het volgende kunnen proberen.
Als je Safari afsluit, daarna een finder opent, naar de map programma's gaat, en de Safai apploicatie opzoekt. Dan op rechter muis knop klikt op de applicatie en dan kiest voor "toon info" daar in dat scherm kun je kiezen om Safari in 32bit mode te laten starten. Als je dit dan aanvinkt, dan dat scherm sluiten. Opnieuw safari openen en kijken of nu youtube wel werkt. Zo niet dan even mac herstarten en nog een keer kijken of youtube dan werkt.
Het probleem zit hem in in Safari versie 5 in macos 10.6 Deze schijnt problemen te hebben met flash en dus met youtube.

Hallo heb gedaan wat je schreef dat was het ook niet maar je hebt wel gelijk met het probleem Safari Flash, heb youtube nu geopend met Firefox en het probleem is opgelost.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp klasse!!

Iedereen zegt dat graag gedaan.
Ja met firefox werkt het wel. Bij mij werkten destijds die oplossing wel vandaar dat ik hem opnoemde.
Als je er voor nu zo mee kan werken dan zeg ik, probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan