Flash player op mobiel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyranio

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Hallo!

Ik ben mischien van plan de sony ericson pro mini te kopen maar daarover heb ik een vraag...
Werkt flash player (maakt niet uit welke versie) op deze telefoon? Zo niet is het jammer. Maar ik wou het gewoon proberen. :confused:

Tuurlijk wel! Als ik naar een flash website ga met mijn ipod dan staat er "get flash" en als ik daarop tap dan zegt de adobe site dat flash player niet werkt op dat device (apparaat ding watdanook) daaronder staat waar het WEL op werkt en dan krijg ik een lijst met mobiels en dingen. Maar nu ik mijn ipod boven heb en ik geen zin heb om hem te pakken vraag ik het hier maar evve. Ik heb ook al mop google gezocht dus dat is het niet.... Maar als ik vanavond met mijn ipod ga zal ik es kijken...

Je had beter begonnen met de naam van de telefoon eens goed aan te geven: Xperia Mini Pro

Flash Player gecertificeerd beschikbaar op de volgende Sony Ericsson telefoons: Xperia™ arc, Xperia neo, Xperia PLAY

Is dus niet beschikbaar voor die Xperia Mini Pro telefoon, zo lijkt het. Je kunt het ook niet 'na-installeren', want het vereist een 'zwaardere' processor dan op de Mini Pro én een hogere versie van Android dan op de Mini Pro.
Enige alternatief schijnt te zijn om uit te wijken naar een andere webbrowser (dus een app) met Flash-support geïntegreerd, namelijk namelijk SkyFire, dat op de Android Market te krijgen is. Met de Skyfire webbrowser die daar te krijgen is zou Flash content getoond/afgespeeld moeten kunnen worden.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb gehoort dat flash op android telefoons helemaal niet fijn werkt op de htc sensation en samsung galaxy S 2 werkt het wel maar echt fijn ook niet,
Op mijn htc legend heb ik ook flash, maar als je daar een flash filmpje op afspeelt hapert die zo erg dat het gewoon niet leuk is.

@rv94: misschien is dat SkyFire wel iets voor je... (zie mijn vorige posting).

Tijs.

@dnties ik kan het voor hem wel uittesten of dan de processor wel snel genoeg is als hij dat graag zou willen, maar ik gebruik tegenwoordig geen flash filmpjes meer. Youtube werkt wel gewoon snel, maar bedankt voor de tip.

@rv94 @dnties Ik heb op een video gezien dat youtube video's (wat flash player nodig heeft om af te spelen) afgespeelt konden worden. Maar ik weet niet zeker of dat dan ook echt werkt met flash... maar shockwave player lijkt me op een mobiel VOORAL erg leuk... om games te spelen enzo. Maar die kans dat er ooit een mobiel dat zou hebben... mischien HTC devices maar soms zijn die me te duur :S weten jullie anders nog een leuke mobiel met flash en/of shockwave player?

En ja. ik had de naam sony ericson xperia mini pro moeten gebruiken. Wat een woord zeg :P

Voor de mobiele YouTube heb je geen flash nodig, alleen html5 of een app voor de video's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan