Flash player traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordi32

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2014
Berichten
90
Hoi,

Ik heb een windows 8.1 systeem. Alleen flashplayer is traag met het spelen van internetspelletjes!
Op Facebook. Hoe kan dit.

Groet,

Yordi
 
op spelletje rechtermuisklik> onderaan vinkje weghalen bij hardware acceleratie
 
zelfde.

of bij instellingen (internet opties) dan tablad geavanceerd. daar moet je bij versnelde grafische afbeeldingen het vinkje zetten.
 
Probleem in de browsers met flashplayer

Hallo,

Op mijn laptop ( een medion akoya ) heb ik een processor in zitten van 1,6 ghz en 4gb werkruimte. Alleen is de flashplayer erg traag bij elke browser wat moet ik doen?

Groet,

Yordi32
 
Hallo Yordy.

Ook speelt natuurlijk de snelheid van je internetverbinding een grote rol en wellicht ook dat er meedere pc 's tegelijk gebruik maken (van) en/of een verbinding. Uitvinken wat je niet nodig hebt als je iets download.

http://helpx.adobe.com/nl/flash-player.html
 
Laatst bewerkt:
Beste manamana,

Helaas heeft jouw suggestie niks geholpen.

Groet,

Yordi
 
Beste Yordi, ik heb het één en ander samen gevoegd. Ik denk dat het niet verstandig is telkens een nieuw topic te openen met hetzelfde probleem. Ga hier maar gewoon verder, dank je wel.
 
Er zijn verschillende browsers met ieder zijn eigenschappen. Maar als je IE gebruikt. Gooi die gehele Flashplayer er dan maar eens af.

Bij Google Chrome zit de flashplayer ingebakken zoals je wellicht weet. Dus als die het daar niet goed doet dan is er iets anders aan de hand.

Die trage computer ligt denk ik ook niet aan flashplayer. Doe eerst maar eens wat onderhoud aan de laptop. Wellicht een driver of zo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan