Flash player updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
342
Ik wil Flash player updaten op mijn zoon zijn laptop ,echter de ethernetkaart is defect ,Is er een sndere manier om flash player te updaten zonder internet verbinding? Hij heeft een nieuw spel waarbij de nieuwste flash player moet worden geinstalleerd.
 
Goedemorgen,

Zou met deze downloaden niet de nieuwste gedownload worden en dan met een usb stick op de zoons laptop zetten denk maar even mee hoor
 
Als ik het goed heb, vind je hier een losse download van Flashplayer, deze kun je via een USB naar de laptop zonder internet overbrengen;
http://forums.adobe.com/thread/889580

@Modag,

Gezien de bestand grote, denk ik dat daar nog internet voor nodig is met de installatie.
 
@crash ,

Was ook maar een meedenker :D ,en anders is misschien voor de ts een usb netwerk adapter een optie.
 
Het blijft iedere keer lastig om de losse Flashplayer download te vinden. :confused: Hebben het probleem op mijn werk ook.
 
:d Maar .... er zijn unistall programmaatjes om FlashPlayer zeer goed te de-installeren en als je eens flashplayer goed herinstalleert zou moeten lukken ... ik had nauwelijks problemen met die flash-problemen :D
---------------
P.S. ik pak FlashPlayer altijd HIER !:D
FlashPlayer Removal Tool voor Windows >> HIER !
FlashPlayer Removal Tool voor MAC/OS >> HIER !
 
Laatst bewerkt:
hoi

ik kwam dit tegen op de adobe site

Website Adobe

misschien dat als al het bovenstaande niet werkt, je dit nog kan proberen

je kan je inschrijven voor de flash Distribution License en zo krijg je dan het (flashplayer.exe) bestand

het is wel een beetje veel werk om het te krijgen, maar volgens mij heb je dan geen internet meer nodig voor de installatie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan