Flash player voor radiostream (pls) op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkana

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hallo allemaal,

Voor een online radiostation wil ik graag een flashplayer integreren die de stream van dat moment draait.
Het is de bedoeling dat als je op de site komt deze speler aan kunt zetten en dat dan de stream van het radiostation gaat draaien. Ik heb verschillende codes gezien die 'm in Media Player openen maar ik wil een op zichzelf staand 'programmaatje' dat je op de website kunt zetten zodat mensen geen andere programma's hoeven te starten en dat afhankelijk van welk systeem ook - muziek kan afspelen.
Het gaat om de volgende stream van de radio: http://server2.streamcontrol.eu:20090/listen.pls en om de website www.radio-exstream.nl (hij is nog in aanbouw ;))
Heb al heel veel gegoogled maar zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij hiermee helpen? (Vast wel, jullie zijn hier altijd zo aardig en behulpzaam :thumb:)

volgensmij heeft dreamwaver een standaard functie die dat in flash player kan laden.

ik zal morgen even de files naar je door sturen als je even je e-mail adres aan me door geeft(klik op mijn naam en dan e-mailen voor het geval je dat nog niet wist dan hoef je je mail niet hier op te zetten:D)

Idd, hij doet het! Heeft even (ahum) geduurd maar het werkt inderdaad! Maar bedankt dat je er naar wilde kijken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan