Flash player werkt niet in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste Lezers,

Sinds enige tijd krijg ik in Chrome bij alle Flash-content de melding 'Kan de plugin niet laden'. Nu heb ik begrepen dat de Flash player de veroorzaker is van dit probleem. In het plugin-overzicht (chrome://plugins) staan namelijk twee versies onder Adobe Flash Player (in de uitgebreide weergave). Wanneer je de oudste van de twee uitschakelt en de pagina herlaad, is het probleem verholpen.

Dit geld jammer genoeg alleen voor de huidige sessie. Wanneer je Chrome afsluit en opnieuw start, worden ook de beide versies van de Flash-player weer geladen. De vraag is dus: heeft iemand een duurzame oplossing voor dit probleem?

Groet,

Anton

Anton hallo, ik zou alle flash er even afgooien en de laatste nieuwe installeren. Klikje

Kijk hier eens eerst even. Als je iets download uitvinken wat je niet nodig hebt. Succes.

Hoi,

Dit kan komen doordat je EMET gebruikt, indien je EMET hebt, deïnstalleer het programma.
Indien je EMET niet gebruikt, probeer eens Google Chrome te deïnstalleren via het Configuratiescherm en daarna opnieuw te installeren.

@manamana,

Je kan de in Google Chrome ingebouwde Flash player niet verwijderen via het configuratiescherm.
Dit kan alleen als je Google Chrome zelf verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klopt @ poekje, daar heb je helemaal gelijk in, alleen die uninstaller verwijderd alle flashplayers uit alle browsers.

antonwas

je moet google chrome verwijderen en weer installeren

dat heeft bij mij geholpen

Gr. bradley

Hoi Bradley (en anderen),

Ik heb Chrome gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft geholpen totdat ik de computer de volgende dag opnieuw opstartte. Toen was het probleem er weer. Blijkbaar wordt er tijdens het starten van Windows (of een andere applicatie) iets opgestart wat de Flash player van Chrome uitschakelt. Ik weet alleen niet wat. Voor zover ik weet heb ik ook geen EMET draaien. Staat in ieder geval niet in de softwarelijst van config scherm. Misschien moet ik daarvoor ergens anders kijken?

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Anton

Hallo Anton, kom ik terug op mijn bericht in #2. Heb je dat al geprobeerd. Alles eraf gooien met die uninstaller.:D

Wellicht is er vuile was achtergebleven in je systeem. Waarom niet gewoon proberen en dan eens kijken wat dat brengt anders zou ik het niet weten.;)

Dag manamana,

Ik heb gedaan wat op de pagina van Adobe (jouw link) staat, maar het heeft niet mogen baten. Nog steeds geeft Chrome de foutmelding 'Kan de plugin niet laden'. Ik heb nu een portable versie gevonden, waar het wel goed gaat. Dan gebruik ik die wel. Het is en blijft vreemd...???

Groet,

Anton

Gadverpie...... Het is wat met dat ding. Ik probeer je zo goed mogelijk te helpen. Ik keek nog eens hier en vulde in "kan de plugin niet laden".

Nu is het zo dat dit veel leesvoer is, teveel voor mij...... , wellicht staat er wat tussen voor je.

En ik kreeg deze link voor mijn neus. Klikje

Aan jou de eer om eens te kijken of hier iets tussen zit. :D :rolleyes:

Je kan de in Google Chrome ingebouwde Flash player niet verwijderen via het configuratiescherm./QUOTE]
Je kan de ingebouwde player wel hernoemen in D:\Documenten en settings\willie\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\PepperFlash\11.6.602.167\pepflashplayer.dll
En dan in chrome uitschakelen

Laatst bewerkt:
@willieth,

Dat kan wel, maar het zal niets veranderen aan de werking van Flash Player.
Wat je wel zou kunnen doen is, C:\Users\[name]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\PepperFlash\11.6.602.167\pepflashplayer.dll verwijderen en daarna een originele kopie terugplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan