Flash player werkt niet..!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter ajax

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo, ik proberen nu al een paar weken flash player 9.0 te instaleren maar dat lukt maar niet. ik krijg geen ,,gouden'' balk te zien die er zou moeten komen te staan. heeel soms heb ik wel een ,,gouden'' bar en dan instaleer ik hem vervolgens heb ik nog steeds geen flash player.. ik kan momenteel geen enkele site meer bekijken, of een spelletje spelen die flash nodig heeft.. kan iemand mij helpen? alvast bedankt Wouter

bedankt voor de snelle reactie maar helaas werkt het niet. er komt te staan:

OCX Schockwave flash File is missing

dan druk ik op ok en dan kotm er te staan

Flash engine is missing, Do you want to go online install?

dan druk ik op yes en dan kom ik weer op die Adobe site uit waar ik die gouden balk niet te zien krijg..

Eerst een oude versie installeren, ook wel te vinden, er moet er wel eerst eentje geïnstalleerd zijn, anders kan hij hem niet repareren.

Heb je overigens wel Java geherinstalleerd?

Installeer Flash opnieuw na het eerst verwijderd te hebben:
Download de laatste versie van Flash Player en sla het bestand op. Download de laatste versie van Shockwave Player en sla die eveneens op. Download tenslotte het bestand uninstall_flash_player.exe voor Windows en sla het eveneens op. Ga nu naar Configuratiescherm > Software en verwijder Macromedia Shockwave Player en Macromedia Flash Player (recentere versies vind je daar onder de naam Adobe Flash Player) als ze in de lijst voorkomen. Sluit vervolgens alle browsers af en dubbelklik op het bestand uninstall_flash_player.exe. Volg de aanwijzingen en start hierna even opnieuw op. Installeer tenslotte de Flash en Shockwave Flash Players. De plugins zullen hierna in alle geïnstalleerde browsers correct werken.

Installeer Flash opnieuw na het eerst verwijderd te hebben:
Download de laatste versie van Flash Player en sla het bestand op. Download de laatste versie van Shockwave Player en sla die eveneens op. Download tenslotte het bestand uninstall_flash_player.exe voor Windows en sla het eveneens op. Ga nu naar Configuratiescherm > Software en verwijder Macromedia Shockwave Player en Macromedia Flash Player (recentere versies vind je daar onder de naam Adobe Flash Player) als ze in de lijst voorkomen. Sluit vervolgens alle browsers af en dubbelklik op het bestand uninstall_flash_player.exe. Volg de aanwijzingen en start hierna even opnieuw op. Installeer tenslotte de Flash en Shockwave Flash Players. De plugins zullen hierna in alle geïnstalleerde browsers correct werken.

nog steeds niets.
ik heb uninstall_flash_player, schockwave_installer_full en install_flash_player gedownload
toen ben ik naar Configuratiescherm > Software gegaan daar trof ik alleen Macromedia Shockwave Player aan en niet Macromedia Flash Player. dus ik heb alleen Macromedia Shockwave Player verwijderd daarna uninstall_flash_player uitgevroerd daarna computer opnieuw opgestart daarna schockwave geinstaleert toen moest ik hem weer opnieuw opstarten(dat vroeg het programma) daarna heb ik install_flash_player geinstaleerd, getest maar werkt nog steeds niet...

Ik heb trouwens ook nog die Fix gebprobeerd maar ik bleef de zelfde tekst houden...

Als je hier leest, bij de reply's, zie je dat veel wordt gesproken over spyware, al een scanner erover laten gaan?

Als je hier leest, bij de reply's, zie je dat veel wordt gesproken over spyware, al een scanner erover laten gaan?

uhm.. wat voor scanner.. Hitman Pro heeft wel eens een scan uitgevoerd.. en andere antivirus programma's.. bedoelt u dit? Groeten wouter

Hitman pro maakt meer stuk, dan je lief is, wordt overal afgeraden, wat natuurlijk ook nog de oorzaak zou kunnen zijn, Spybot, Ad-Aware en AVG antispyware zijn er prima voor geschikt.

Heb het, overigens, niet over een antivirus gehad.

Je zou ook nog een herstelpunt kunnen terugzetten, van voor het probleem.

herstelpunt heb ik ook algeprobeerd.. maar er is een tijd terug een virus binnen gedrongen toen waren er ook al een paar opties die je niet meer kon bereiken maar dit is allemaal stukje bij beetje opgelost er zijn nog een paar kleine dingetjes maar zou dit er een gevolg van kunnen zijn? Groeten wouter

via C:--->windows--->system32--->macromed--->flash daar kon ik hem wel updaten..vervolgens moest ik de computer opneiuw opstarten..maar er gebeurde weer niets..

Probeer eerst de uninstaller, deze dus, en probeer het opnieuw.

Denk toch een vervuiling, zet een berichtje op Nucia, en/of plaats daar een Hijackthis log.

flashplayer

hallo lange pier,ik zat ook met het flashplayer probleem tot ik je tip over de fix las en nu is mijn probleem verleden tijd.ik dank je heel hartelijk.:thumb: :thumb:
groeten, cotr55

Hallo beste Lange Pier,
ik zit met hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd wat hierboven vermeldt staat, zonder resultaat. Kan het iets te maken hebben met het soort player dat ik gebruik? standaard heb ik "irfanview" en het zou kunnen zijn dat deze niet up to date is. Vroeger had ik standaart windows media player en had ik geen probleem. Hoe verander ik dit weer?
Wil je ook eens naar mijn hjt kijken of alles in orde is? Veel dank bij voorbaat.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:00:44, on 9/04/2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16414)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb shockwave player gedownload, blijkbaar had ik die niet meer, en nu kan ik "new yahoo chess" weer spelen, wat ik voordien niet kon, maar streaming video bekijken kan nog steeds niet (bv nieuws op vtm)

Net zo als ik dacht, na het verwijderen van "Irfanvieuw", dewelke als default stond en nu vervangen is door windows media player, werkt mijn flasplayer normaal. Waarschijnlijk had ik dus een bepaalde plugin niet geinstalleerd bij Irfanvieuw.
:thumb:

flash player

Bij het installeren krijg ik het bericht dat ik Firefox moet afsluiten en 'try again'.
Volg de instructies op , maar bericht blijft. Kom niet verder.
Is er iemand die dit probleem kent en een oplossing heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan