Flash Player werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter obbe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

obbe

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2002
Na het updaten van de nieuwste Flash Player (11.6.602.168) werkt deze niet meer in facebook en Hyves.
ondertussen van alles geprobeerd, heb Windows 7 -32 bit en IE 9
FP verwijderd en opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd en gecontroleerd via hun site, ActiveX-filtering staat uit,
Shockwave Flash Object staat ingeschakeld bij invoegtoepassingen, beveilingsnivo staat "normaal-hoog"

wel een rare fout bij opening van facebook, deze moet eigenlijk openen met een blauwe balk maar geeft nu deze rare tekenreeks
;:"jewel:mercurymessages"}" data-target="fbMessagesFlyout" aria-haspopup="true" aria-owns="fbMessagesFlyout">0
hier kan ik dus niets mee, als ik een filmpje wil spelen geeft het de melding om de Flash Player te updaten, verder doet faceboek normaal

WIE KAN ME HELPEN????

Open windows update eerst even om te kijken of ie niet geupdate moet worden. Nee? Download Revo Uninstaller Free en verwijder daarmee flashplayer. Installeer het dan nog eens opnieuw

hoi, bedankt voor je antwoord, exact uitgevoerd maar heeft allemaal niets geholpen

nog weer eens goed nagekeken:
volgens de controlesite van Flash Player is de installatie oke en werkt hij prima.
zowel in browser IE9 en Google Chrome krijg ik bij de poging tot het afspelen in Facebook-Hyves-YouTube de melding om de Flash Player te updaten

Bij chrome? Dat is wel heel gek! Chrome heeft een eigen flashplayer (pepperflash), die update vanzelf als het goed is!
Misschien terugzetten dmv een herstelpunt?

bedankt Martijn, herstelpunt van 3 dagen geleden gepakt en opgelost. Had nog wel een rare kreet over Google Chrome maar die heb ik er nu ff afgegooid en nu functioneerd weer alles perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan