flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

kpskps

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2004
Hallo
Sinds enige tijd kan ik diverse web pagina's niet meer openen omdat deze met Flash Player werken.(ook bij site's die voorheen geen problemen gaven)
Ik krijg dan aldoor de melding dat ik die moet installeren wat ik dan ook doe.
Krijg dan ook de melding dat het installeren gelukt is maar kan dan alsnog niks zien of doen.
Heb al diverse dingen anders ingesteld bij internetopties maar ook dit geeft geen oplossing.
Ik werk met XP2 en heb ook Norton Internetsecurity,ook die kan ik niet zo instellen dat het lukt.

Klaas
:( :( :(

Heb gedaan wat je zei maar als ik nu probeer Flash player te installeren doet hij dat niet,wat nu?:o

Er word gevraagd waar ik het wil installeren,geef aan in internet explorer,lijkt goed te gaan maar werkt nog niet .

Er wordt trouwens gevraagd naar een netscape compatible browser,klopt dat?

Die gaat niet verder met installeren na het eerste scherm,er komt dan een rood kruisje in het hokje waar je eerst een blokje ziet en dan houdt het op,net als op de sites die niet werken.

Eerst bedankt,moet nu gaan kom er morgen op terug.

activeX

Na diverse pogingen lukt het nog steeds niet.
Als extra nog opgevallan dat eigenlijk helemaal geen activeX elmenten geinstalleerd kunnen worden.
Lijkt op een beveiligingsprobleem maar ook daar kan ik niet iets zo aanpassen dat het lukt.

Hallo !
Ik heb dat probleem opgelost door de laatste update van Windows Installer (1.3) te verwijderen !
Daarna is installeren van bijv. macromedia en java weer zonder problemen mogelijk.
Wat de exacte oorzaak is ben ik nog aan het uitzoeken bij onze vrienden van Microsoft.
Succes,
Harry.

Geplaatst door Harry Snor
Hallo !
Ik heb dat probleem opgelost door de laatste update van Windows Installer (1.3) te verwijderen !
Daarna is installeren van bijv. macromedia en java weer zonder problemen mogelijk.
Wat de exacte oorzaak is ben ik nog aan het uitzoeken bij onze vrienden van Microsoft.
Succes,
Harry.

Hoi Harry

Windows Installer 3.1 kan ik wel vinden,bedoel je die ipv 1.3.
Als je wel 1.3 bedoelt,war vind ik die dan?

Klaas

Sorry !
Typefout: In software Windows Installer 3.1 (KB 893803) even verwijderen !
Dan kun je Flashplayer, Java etc wel installeren !
Succes,
Harry.

Jammer,jammer,
Ook dit is bij mij niet de oplossing.
Had eerder bij sommige sites al problemen met Flash Player maar kan nu eigenlijk geen site meer openen die met Flash player werkt.
Shockwave werkt trouwens wel!!
Wie heeft nog hints oid.

klaas
:confused:

Alles geprobeerd,ook de oplossing van Guus ABC,maar nog steeds geen succes.
Shockwave is geen probleem maar FlashPlayer niet te installeren!!
Wordt bijna een serieus probleem.
Kan nu toch veel sites niet meer gebruiken!!
Iemand nog ideeën.

:( klaas:(

Geen spywareblaster,wel norton internet security,maar als ik die uit schakel werkt het ook niet en verder de Windows beveiliging.

Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool

Geplaatst door XP_PC
Extra
Internet Opties
Instellingen
Objecten weergeven
Alles weggooien wat daar staat
Naar http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash gaan en de nieuwste versie ophalen :).

XP-PC
Deze tip heb ik toen ook uitgevoerd mmar ik kom er nu achter dat ik een object niet heb verwijderd omdat die niet verwijderd kan/wil worden.
Het is iets wat bij dit programma hoord: Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool .
Ken je deze tool (is een automatische download van Windows) en hoort na gebruik automatisch te worden verwijderd maar blijft dus in mijn objecten zitten.
Zou dit het probleem kunnen geven en hoe krijg ik die daar weg?:8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan