Flash probje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tattoo-lover

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2003
Hoi iedereen,
Ik heb een klein bewegend logootje gemaakt in flash dat ik graag op mijn website wil plaatsen maar als ik het erop zet krijg ik het met een witte achtergrond terwijl mijn site een grijze achtergrondkleur heeft.
Ik zou dit logootje graag met transparante achtergrond hebben zodat het in feite op iedere site zou passen. Kan dat nu nog nu het af is ? Of moet ik helemaal opnieuw beginnen ?
Greetz, Tattoo

Als je het *.fla bestand nog hebt kan dat wel denk ik.

Ik weet even niet meer welk tabblad je moet hebben, maar in eentje moet in ieder geval properties staan.

Ik heb het *.fla bestand nog maar als ik mijn achtergrond wil veranderen kan dat alleen maar met kleuren, er staat nergens transparant bij ?

Dan kun je het ook "niet doorzichtig" proberen, maar gewoon met de achtergrondkleur van jouw website.

Dus als je op je website bijvoorbeeld de achtergrond kleur: #51485f zou hebben dan dubbeklik je op de kleurkeuze in Flash en dan type je bij html-code die code van jouw websitekleur in.

Dat zou een oplossing kunnen zijn als mijn achtergrondkleur van mijn website niet in een kleurverloop zat ...
Van donkergrijs naar lichtgrijs.

Thx !!!
Ik ga subito presto uitproberen en zal je iets laten weten als het gelukt is .
Mucho's gracias !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan